BLÖJOR ÄR ÄCKLIGT PÅ VUXNA SLEEEEMMMM
Järn: Sexigt nummer :$$$$$
jag vet 
det var lit epinsamt att be om det numret från tele2 men det känns bra att jag vågade stå på mig!
jag vet
det var lit epinsamt att be om det numret från tele2 men det känns bra att jag vågade stå på mig!
Aa :$$$
asså va seriösa snälla
Hey ny här! jag ÄLSKAR blöjor! sitter just nu i en jätte våt och tung TENA slip! 🙂
blöjlover:D:
jag ska tästa lidls blöjor idag. har någon här tästat dom?
Nej, det har jag inte. Jag har hört från folk med småbarn att dom är väldigt "stretchy", men jag har läst på nätet att de bara läcker. Du får recensera dom så vi får veta!
blöjisen_55:
Hey ny här! jag ÄLSKAR blöjor! sitter just nu i en jätte våt och tung TENA slip! 🙂
vällkommen hoppas du trivs 😀
klart jag kmr trivas! btw äre ngn som vet nån bra blöja på typ Lid,Coop konsum, vanliga Konsum, Willys, Ica Maxi. Väger drygt 62 kg är 1,62 lång och har 89 cm i midjemått. vad passar jag i då som finns på butikerna jag skrev där uppe? Tacksam för snabbt svar 

drynites ska passa upp till femton år men vissa säger att dom läcker. vet dock inte om detta stämmer men dom finns på störe ica tror jag 😀
Hejsan ett tag sedan jag skrev här hoppas allt är bra med er där ute 🙂
Hejsan alla nyss hemkommen från jobbet nu blir det chilla 🙂
men på Lidl, Coop Konsum, vanliga Konsum lr Willys då?
och en till sak, min mamma kom in i mitt rum när jag satt där med en nerkissad blöja på mej och lyssnade på musik... Hon skrek fafan har du på dej!? men jag har förklarat allt och hon sa bara att det inte var ngt att skämmas för och om jag skulle ha blöjor fick jag köpa själv...
VERKLIGEN PINIT!

![]()