Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

Hejsan, är ny här men tur att den här gruppen finns! Jag gillar blöjor jag med och nu köpt hem Libero XL! Tumme upp

SvaraCitera

åh jag vill bara stoppa kuken i bajsiga blöjor

SvaraCitera

hej alla! nu behöver jag eran hjälp. vilka blöjor ska jag köpa. jag vill bara ha barnblöjor 

som  tål mycket kiss och passar en smal 15 åring. nämn flera sorter

SvaraCitera

blöjlover:D:
hej alla! nu behöver jag eran hjälp. vilka blöjor ska jag köpa. jag vill bara ha barnblöjor 

Köp Libero xl (den röda nr 7) finns i alla matbutiker i hela Sverige förutom Lidl! Ha det bra! Blink

SvaraCitera

MangaLove<3:

Köp Libero xl (den röda nr 7) finns i alla matbutiker i hela Sverige förutom Lidl! Ha det bra! Blink

det är den med tejp på sidorna eller är det en pullup

SvaraCitera

Biologen:
åh jag vill bara stoppa kuken i bajsiga blöjor

ville bara säga att försök att håla (iallafal lite) vårdat språk här så blir det mycket mysigare för alla, för övrigt vill jag bara säga till alla som slutat skolan, ha ett riktig bra sommar lov och till er som jobbar ha en skön semester. Long Live RevolRepaid 😉

SvaraCitera

svara fort! snälla

MangaLove<3:

Köp Libero xl (den röda nr 7) finns i alla matbutiker i hela Sverige förutom Lidl! Ha det bra! 

svara fort! snälla

SvaraCitera

MangaLove<3:

jo nu vet jag vilka det är har haft dom förut vet du några andra som fins att köpa på
lidl eller ica? tacksam för svar fort 😀

SvaraCitera

jo nu vet jag vilka det är har haft dom förut vet du några andra som fins att köpa på
lidl eller ica? tacksam för svar fort 😀

Det finns Drynites på vissa ica butiker (jämför där jag bor) men på lidl vet jag inte Rullar ögonen vart bor du? c:

SvaraCitera

jag vill bara slicka bajs från bajsblöjor 😛

SvaraCitera

MangaLove<3:

Det finns Drynites på vissa ica butiker (jämför där jag bor) men på lidl vet jag inte Rullar ögonen vart bor du? c:

göteborg. fast har hört att drynights läcker skulle villja ha typ pampers cruisers. vet du ifall dom är bra skriv gärna en lista ;D 

SvaraCitera

Libero Comfort Fit 8, pull-ups. Har visserligen bara testan sjuan, men 8 är större och förmodligen därför bättre.Samma företag tillverkar även Night Comfort. Finns på libero.seIngen av dessa klarar väldigt mycket kiss, så om du vill vara helt trygg på natten, köp vuxenblöjor. (Man kan kissa på sig i en blöja första natten utan mening om man är avslappnad nog, jag råkade själv ut för det, och jag vaknade med blöt säng.)Har hört om maxdiaper.com och vuxshopen.se. Bra hemsidor, och båda levererar anonymt, enligt dom själva åtminstone. Har bara hört bra saker om båda sidor.

SvaraCitera

195h45C:

Libero Comfort Fit 8, pull-ups. Har visserligen bara testan sjuan, men 8 är större och förmodligen därför bättre.Samma företag tillverkar även Night Comfort. Finns på libero.seIngen av dessa klarar väldigt mycket kiss, så om du vill vara helt trygg på natten, köp vuxenblöjor. (Man kan kissa på sig i en blöja första natten utan mening om man är avslappnad nog, jag råkade själv ut för det, och jag vaknade med blöt säng.)Har hört om maxdiaper.com och vuxshopen.se. Bra hemsidor, och båda levererar anonymt, enligt dom själva åtminstone. Har bara hört bra saker om båda sidor.

jag ska tästa lidls blöjor idag. har någon här tästat dom?

SvaraCitera

Biologen:
jag vill bara slicka bajs från bajsblöjor 😛

TELNR? :$$

SvaraCitera
Hedda

Så dålig "humor" så det är synd om er, mogna lite

SvaraCitera
latest comments older comments