rubiks77:
Idag köpte jag ett paket drynites efter att varit utan blöjor i några månader:) det passade extra bra den här helgen för mina föräldrar är utomlands:))
nice
blöjablöjor:
Hej alla er.. 🙂
Jag bor en lägenhet skälv. och jag gillar blöjor också.
jag vet vart det finns blöjor man kan hämta. jag har mer en 400 blöjor i min lägenhet förråd. det är tena slip maxi.
men tyvär är jag gammal 26år.
Väldigt nice måste jag säga, i vilken stad bor du i?
Och det är ingen dålig samling du har där.
InTheClub:
Väldigt nice måste jag säga, i vilken stad bor du i?Och det är ingen dålig samling du har där.
jag bor i 1km från Sundsvall.
nää kan vara mer en 400 st.
Min kusin vet om att jag använder blöjor och jag frågade att han kunde testa han sa nää först. då sa jag testa en gång. då börja han gilla blöjor... det var ju tur det... han o jag sitter med en nu. min kusin är bara 14år o jag är 26 år.
första gången sa att jag hade blöjor på mig då sa han varför. jag sa ju att jag tycker om ha det. då va han 8-9 år min kusin...
Är så skönt att sova med en tena slip
alla mina blöjor har jag fått... eller har hämtat gratis. min moster jobbar på en blöjfabrik. här i Sundsvall..
blöjablöjor:
jag bor i 1km från Sundsvall. nää kan vara mer en 400 st.Min kusin vet om att jag använder blöjor och jag frågade att han kunde testa han sa nää först. då sa jag testa en gång. då börja han gilla blöjor... det var ju tur det... han o jag sitter med en nu. min kusin är bara 14år o jag är 26 år.första gången sa att jag hade blöjor på mig då sa han varför. jag sa ju att jag tycker om ha det. då va han 8-9 år min kusin...Är så skönt att sova med en tena slip
Jag bor också i Sundsvall, vart exakt bor du?:)
rubiks77:
Granloholm
rubiks77:
vart bor du i Sundsvall do?
blöjablöjor:
jag bor i 1km från Sundsvall.
nää kan vara mer en 400 st.
Min kusin vet om att jag använder blöjor och jag frågade att han kunde testa han sa nää först. då sa jag testa en gång. då börja han gilla blöjor... det var ju tur det... han o jag sitter med en nu. min kusin är bara 14år o jag är 26 år.
första gången sa att jag hade blöjor på mig då sa han varför. jag sa ju att jag tycker om ha det. då va han 8-9 år min kusin...
Är så skönt att sova med en tena slip
Okej, nice men synd att du inte bort närmnare Göteborg, skulle vilja köpa några av dig då.
Trevligt att du fick din kusin att gilla det också, jag själv vågar inte berätta detta för någon. Du har haft tur.
InTheClub:
Okej, nice men synd att du inte bort närmnare Göteborg, skulle vilja köpa några av dig då.Trevligt att du fick din kusin att gilla det också, jag själv vågar inte berätta detta för någon. Du har haft tur.
näää.
min kusin vett att jag sov med blöjor på nattetid. jag var 22 år då slutade jag med nattblöjor trodde min mamma. det gjorde jag inte på smyg satt jag på mej en blöja och gick o la mig...ZZZzzzz. när jag slutade med blöjor trodde min mamma på det aa det gjorde hon det är ju bra. då flyttade jag till en lägenhet.
blöjablöjor:
näää.
min kusin vett att jag sov med blöjor på nattetid. jag var 22 år då slutade jag med nattblöjor trodde min mamma. det gjorde jag inte på smyg satt jag på mej en blöja och gick o la mig...ZZZzzzz. när jag slutade med blöjor trodde min mamma på det aa det gjorde hon det är ju bra. då flyttade jag till en lägenhet.
En väldigt intressant historia, jag själv använder aldrig blöjan på natten ifall någon skulle komma på mig. Men gött med gen lägenhet.
InTheClub:
. Men gött med gen lägenhet.
AA. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
blöjablöjor:
vart bor du i Sundsvall do?
ungefär i Allsta
rubiks77:
ungefär i Allsta
det ligg ju långtifrån jag bor typ 1 - 2 mil
Denna tråd är ju död...