Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

InTheClub:

Bästa någon har skrivit på länge!

haha synd att man inte har några blöjor kvar 🙁

SvaraCitera

Hej. Jag är en ny kille på tråden och jag älskar blöjor men jag använder bara barnblöjor men är det någon som bor istergötland som kan beställa vuxenblöjor åt mig och jag betalar sen när vi träffas någonstans.för mina föräldrar vet inte att jag anväder blöja så snälla kan någon beställa någon vuxenblöja åt mig.jag är 14år och jag behöver small i storlek.snälla jag betalar om någon gör det åt mig [love]

SvaraCitera

blöjlover:D:

haha synd att man inte har några blöjor kvar 🙁

Ja, det är skit tråkigt när dom är slut. Men som tur är så har ju jag kvar, haha!

SvaraCitera

InTheClub:

Ja, det är skit tråkigt när dom är slut. Men som tur är så har ju jag kvar, haha!

kul .... för dig 😀

SvaraCitera

sexxyydaiperboy:

Hej. Jag är en ny kille på tråden och jag älskar blöjor men jag använder bara barnblöjor men är det någon som bor istergötland som kan beställa vuxenblöjor åt mig och jag betalar sen när vi träffas någonstans.för mina föräldrar vet inte att jag anväder blöja så snälla kan någon beställa någon vuxenblöja åt mig.jag är 14år och jag behöver small i storlek.snälla jag betalar om någon gör det åt mig

istergötland menar du väst eller östra

SvaraCitera
Jonnen

Jag måste krama någon [love]

SvaraCitera

Jonnen:

Jag måste krama någon

okej inte för att vara tyken eller så men vad har det och göra med blöjor:D?

SvaraCitera

Jonnen:

Jag måste krama någon

Detta kom oväntat!

SvaraCitera

okej då gott folk känner att det är dags att höra vad det fins för sköna blöjor har testat libero xl 7 och några fler men kommer inte på namnen. vilka tycker ni är skönast/best

SvaraCitera

Om man passar i dom så är drynites väldigt söta iaf.
Men tena slip maxi är min favorit.

okej då gott folk känner att det är dags att höra vad det fins för sköna blöjor har testat libero xl 7 och några fler men kommer inte på namnen. vilka tycker ni är skönast/best

SvaraCitera

tenakillen:

Om man passar i dom så är drynites väldigt söta iaf.Men tena slip maxi är min favorit.

ok men tena slip köper man väll på nätat:D för jag kan inte köpa på nätet för jag är bara 15

SvaraCitera

Ja dom köper man via nätet. Du får kolla vem som bor nära dig och be dom fixa då 🙂

ok men tena slip köper man väll på nätat:D för jag kan inte köpa på nätet för jag är bara 15

SvaraCitera

tenakillen:

Ja dom köper man via nätet. Du får kolla vem som bor nära dig och be dom fixa då 🙂

ja haha var bor du 😀 ?

SvaraCitera

Tror han menare mitten 😛

SvaraCitera

Idag köpte jag ett paket drynites efter att varit utan blöjor i några månader:) det passade extra bra den här helgen för mina föräldrar är utomlands:))

SvaraCitera
latest comments older comments