Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

intresse klubben antecknar NOT!

SvaraCitera

natten till den 14 sep gick jag i säng som normalt tog på mej en blöja sedan ca 1 tim o 30min senare vaknade jag av att jag var törstig. Gissa vad hadde kissat net blöja jag kunde knappt tro det när jag kände på den varma goda blöjan gick o lag mej med samma blöja igen 😀 det var en bra natt.. god natt 😛[bigcheers]

SvaraCitera

Tycker denna tråden är ganska DÖD :/[tard]

SvaraCitera

jag håller med dig

SvaraCitera

SvaraCitera

pampers94:

pampers underjams finns nu i Sverige [bigsmile]

Beställde ett par

SvaraCitera

fan är tråden så död asså?! skärpning!

SvaraCitera

dom nya pampers blöjorna är sköna men.... LIBERO XL + är fortfarande favoriten [blush]

SvaraCitera

ASSÅ VAFAN ÄR DETTA.... DENNA TRÅDEN ÄR DÖD KOM IGEN VÄCK TRÅDEN TILL LIV WTF...[cry][cry]

SvaraCitera

Kom precis hem från solkusten i Spanien.
Där såg ja för första gången en tjej med blöjor.
Hon gick förbi på strandpromenaden med natt o typiska barnkläder/pyjamas typ i 14-15 års åldern. Hon var tillsammans med sin familj

SvaraCitera

blöjsama:

Kom precis hem från solkusten i Spanien

vart i spanien var du 🙂

SvaraCitera

jonsen 94:

vart

Fungerola söder om Malaga

SvaraCitera

Hej denna kalla o tråkiga natt.. ikväll ska jag kissa i sängen för min mamma vet inte att jag gillar blöjor men om jag kissar i sängen har jag nog tur om hon eller läkaren ger mej blöjor.. villket jag är 70% säker på... så jag skriver i morgon hur det har gott.. Önska mej lycka till Mvh Jonsen94[censur]

SvaraCitera

lycka till och hoppas du får blöjer nu,

SvaraCitera

Hejsan.. gick inge bra vågade inte för ajg visste inte vad jag skulle seja till mossan när jag vaknade... om någon utav er är inne skriv snabbt här på blöjor del 2

SvaraCitera
latest comments older comments