Det är nog rätt så många som finns, men vissa (inkluderat jag) har helt enkelt inte tid med datorn. Vilket suger. Jag har på senare tid knappt haft tid med blöjor. Det är de tråkiga att plugga heltid. Men snart när man får egen lägenhet så blir det massa blöjmys!
Vad då man kan ju använda blöja medans man pluggar? eller du kanske inte pluggar hemma?
Hej sitter här ensam i huste ska snart hämta en blöja:D de e den näst sista:( jag vet inte hur jag ska få fler:(käns konstigt att bara gå och köpa ett paket blöjor:/
Hur gör ni??![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
det är bara att gå på affären och köpa , konstigare än så är det inte
Ja men de käns ändå konsigt jag e liksom 12 inte 20
om jag va 20 skulle man kunna tor jag köpte till mitt barn om jag hade hatf de men jag e inte 20![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Ja men de käns ändå konsigt jag e liksom 12 inte 20
om jag va 20 skulle man kunna tor jag köpte till mitt barn om jag hade hatf de men jag e inte 20![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Simme333:Bara handla, det kan vara för du är snäll till din mamma eller vad som helst.
Tenas:Nja jag pluggar i skolan. Det är bygg så vi är aktiva hela dagarna. Sen när jag kommer hem sover jag på ett ungefär
Oki tack![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
tjenare allihoppa hur måst det länge sedan sist..
var hos en kompis i helgen där fick man ha blöja på sej hella tiden eftersom´min kompis kissar på sej hella tiden så fick ju jag göra samma sak vi va på mc donalds o åt mat så frågade hans mamma oss om vi hadde kissat i blöjan japp det hadde både han o jag så hon tog med oss in på toa en och en vi fick ligga på sköt bordet å få ny blöja. senare på kvällen när vi kom hem var det dax för natt blöjan någon konstig som dom hadde men den var skön.
nästa dag vaknade vi o hon stoppade ner hande o kollade om jag hadde kissat på mej villken jag hadde då fick jag en ny blöja.
så min kompis o jag e skit bra kompisar o hans mamma säger inget till mina föräldrar så man har tur..
själv kom man precis hem från gymmet o sitter in en libero blöja nu o undrar om det finns någon tjej / kille som vill träffas (jag bor i skåne har nära till alla olika bussar) ha dett blött![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
jag bor i stockholm men jag vill ha nån att snacka me ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
mmm blöja
Blöjor Rockar![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
gonatt alla blöjvänner
Godkväl alla blöjvänner![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)