Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

Liten undersökning här nu om d finns vilja och intrsse för att årdna en träff i sommar i skåne för att ha lite fest och träffa andra som använder blöjor av olika anledning [bigcheers]

SvaraCitera

Thetrucker: Ja kanske. Men tror inte de blir så stor hitt. De flesta verkar vara 10 - 15 år, som verkar vara rädda för att prata med sina föräldrar om allt.
Men om du fixar det så skriv det.

Sen ser jag även att du har en del felstavningar. Sånt går att lösa 😉

SvaraCitera

Jag lider av dyselexi så jag kan inget annat än be om ursäkt för min stavning

SvaraCitera

JAG VILL ÖNSKA ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR [party]
och kanske ett vått eller torrt år me [cute]

SvaraCitera

är det någon som vet hur länge det tar för att få gratisproverna på huggies, dry nites? [tard]

SvaraCitera

diaperloverxD:

är det någon som vet hur länge det tar för att få gratisproverna på huggies, dry nites?

har inte beställt själv, men har hört att det kan ta upp till två månader :S

SvaraCitera

Gott nytt år på er alla (dock lite sent). Blir att köpa Tena slip maxi snart 🙂 får hoppas att jag blir nöjd med dem och kan få många våta stunder.

DiperloverxD: Det tog för mig ungefär 1 månad och 10 dagar innan jag fick dem.

Thetrucker: Man ska inte be om ursäkt. Dock så kan man se de på ett sätt att lära sig och bli glad 🙂 Hoppas inte du tog illa upp.

SvaraCitera

Doozer ja d stämmer men d e även en styrka att kunna be om ursäkt.
Är tenan bra föresten?
Jag jag har attends pullon som e helt okej

SvaraCitera

Fy va dyrt. hade tänkt göra en beställning på 2-pack Slip Tena på vuxenshopen. men de tar ju typ 95.- i frakt.
Tar då hällre ett stort paket XL+ på Coop

SvaraCitera

Jag får mina gratis

SvaraCitera

Thetrucker: Hur får du dina?

SvaraCitera

Jag får mina på vårdcentralen för jag har problem med att jag inte känner att jag e nödig men jag eller läkarna försöker att hitta vad e som är fel.
men d e bara när jag e kissnödig som tur e 🙂
Så jag måste ha blöja hela tiden nu lite mysigt men jobbigt ibland

SvaraCitera

Ah. Men har du det som fetich också eller du är bara här för att du är halvinkontinent?

SvaraCitera

Jag har börjat gilla detta men ju fler dagar som går så kan jag säga att jag har utvecklat en fetich och jag har nästan accepterat att detta är och troligtvis kommer vara en grej i mitt liv jag måste leva med så då kan jag ju lika gärna hä kul med detta .
Denna tråden har hjälpt mig faktiskt mycket att börja prata och berätta om vad som har hänt .
Gick runt innan och kände mig så ensam

SvaraCitera

thetrucker:

Jag har attends pullups

me 2 [love]

SvaraCitera
latest comments older comments