Du Jonsen? Några frågor. Hur gammal var hon? Hade du barn blöja eller vuxen blöja och vilken sort. Vad sa barnen tittade dom konstigt eller sade något.
hon var ca 32 år.
ja jag hadde barn blöja
libero xl 7
barnen kollade inte så konstigt eller stälde frågor![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Hade några andra samma blöja eller dom hade bara 1 blöja för dig av den sorten så det va planerat av henne eller helt slumpmässigt
Sorry för dubbelpost men vad är libero xl 7? är det Libero Comfort 7?
Reffoo14:
Hade några andra samma blöja eller dom hade bara 1 blöja för dig av den sorten så det va planerat av henne eller helt slumpmässigt
dom hadde andra som passade mig med så det vra inte planerat precis
jag fick ha libero comfort xl plus och pampers![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
hjälp mig! jag vill ha blöja men jag bor hemma och ingen vet att jag gillar blöjor. jag vet inte hur jag ska köpa blöjor och jag vill inte ha så många jag vill bara ha 5-10 st.
tacksam för svar![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
blöjsama:
kan inte sluta att titta på denna underbara drömtjejen
håller med![]()
bor du i villa eller lägenhet?
pampers94:
bor du i villa eller lägenhet?
villa 🙁
Hej! Ville visa alla ett mycket vänligt och aktivt forum på runt 2000 medlemmar! ADISC.ORG heter det och det är för alla, gammal som ung, AB som DL! Gå med nu!
Comeback här känner jag:) har blöja så ofta jag kan:) har en pampers på mig nu:)
kom precis hem o tog på mej en drynites o sitter nu i en ner kissat blöja
skönt varm
jonsen 94:
kom precis hem o tog på mej en drynites o sitter nu i en ner kissat blöja skönt varm
fan vad nice. själv kan jag inte ha blöja för dels att jag inte vågar köpa några och att jag bor hemma.
jag bor med hemma men jag använder blöja utn att mamma märker det ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
här händer sällan något nytt:( men går in och tittar var dag för det.
Alla håller säkert med om saken. så gör något åt det!!
Är ju skön årstid att kissa ner sig utomhus