Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

pampers94:

köpte ny drynities i dag! ny modell! så grymt sköna:)

Okej. Ny design bara eller är de helt annorlunda? 😀

SvaraCitera

ny design, nytt material och mycket skönare [bigcheers]

SvaraCitera

pampers94:

ny design, nytt material och mycket skönare

Kan man få en fin bild? 😀

SvaraCitera

pampers94:

ny design, nytt material och mycket skönare [bigcheers]

håller med [y]

SvaraCitera
tenas

Här ser det ut som vanligt.

SvaraCitera

Någon som bor i gbg och har blöjor att sälja? Vågar inte köpa själv. Helst dry nites eller night comfort

SvaraCitera

kan inte sluta att titta på denna underbara drömtjejen
http://www.diapers4girls.com/photos/0037/thumbs.htm

SvaraCitera

Heej på er alla! länge sen jag var här sist men täntke göra comeback =) tjejer i blöjor är så sexiga, och dem slipper gå på toa, så man kan sitta och mysa hela daagen =) ingen tid till spillo 😀

SvaraCitera

Doozer:

ny design, nytt material och mycket skönare

Ta kort på dem och lägg på på imageshack elr nått. Vill se 🙂

SvaraCitera

Har hört att det är ett tystare material och mindre prassel med dom nya Drynites Pyjamas Pants.

Stämmer det? Är dom tunnare? :/

SvaraCitera

tjenare länge sen har köpt liber night comfort ganska bra vid datorn och så sitter och spelar just nu årkar inte gå på toa så det blev blöjans tur 😀

SvaraCitera

tjenare ny kväll praoade hella veckan på ett dagis med barn så idag började dagen som vanligt gick dit och drack en kopp kaffe sen behövde några barn byta blöja så frågade jag om vi skulle slå vad..
"dumt gjort" ialla fall såsa jag vi kan göra det intresant
okej svarade hon
så sa jag aatt om jag får byta blöja på barnet så ska jag ha rast i 1 timma extra hon sa okej men vinner jag ska jag sätta på dej en blöja som du ska ha den på dej och du måste göra behov nummer 1 i den
okej sa ja hur länge ska jag ha den frågade jag hon sa tills fikat efter 2 =klockan var nu 09.10 okej så frågade hon om hon fick byta blöja sen frågade jag ,,klart att jag skulle få ett nej,, så det var bara att hoppa upp på skötbordet hon satte på mej en blöja sen fick jag inte ha byxor alla som jobbade där såg det dom sa inget bra vad.
nu närmade klockan sej lunch 11.10 så skulel alla barn byta blöja så jag fick byta min blöja full med kiss hon sa det åker på en ny blöja så torkade hon mej sen var det lunch fortfarande inga byxor bara t-shirt vid matbordet... en timme senare,, senare nu hadde alla barnen villat nu skulle det ut o lekas jag fick på mej byxorna fick fortfarande ha blöjan på så nu närmade sej klockan 2 nu var det mellan mål blöjan på alla barnen skulle bytas och mig med hon sa åt mej att lägga mej på skötbordet och så frågade hon hur det var att ha blöja o kissa i jag sa det var helt okej hon titade på mej o sa det var roligt att ha dej praoa här

..detta är 100% sanning
ha det bra [bigcheers]

SvaraCitera

tjenare ny kväll praoade hella veckan på ett dagis med barn så idag började dagen som vanligt gick dit och drack en kopp kaffe sen behövde några barn byta blöja så frågade jag om vi skulle slå vad..
"dumt gjort" ialla fall såsa jag vi kan göra det intresant
okej svarade hon
så sa jag aatt om jag får byta blöja på barnet så ska jag ha rast i 1 timma extra hon sa okej men vinner jag ska jag sätta på dej en blöja som du ska ha den på dej och du måste göra behov nummer 1 i den
okej sa ja hur länge ska jag ha den frågade jag hon sa tills fikat efter 2 =klockan var nu 09.10 okej så frågade hon om hon fick byta blöja sen frågade jag ,,klart att jag skulle få ett nej,, så det var bara att hoppa upp på skötbordet hon satte på mej en blöja sen fick jag inte ha byxor alla som jobbade där såg det dom sa inget bra vad.
nu närmade klockan sej lunch 11.10 så skulel alla barn byta blöja så jag fick byta min blöja full med kiss hon sa det åker på en ny blöja så torkade hon mej sen var det lunch fortfarande inga byxor bara t-shirt vid matbordet... en timme senare,, senare nu hadde alla barnen villat nu skulle det ut o lekas jag fick på mej byxorna fick fortfarande ha blöjan på så nu närmade sej klockan 2 nu var det mellan mål blöjan på alla barnen skulle bytas och mig med hon sa åt mej att lägga mej på skötbordet och så frågade hon hur det var att ha blöja o kissa i jag sa det var helt okej hon titade på mej o sa det var roligt att ha dej praoa här

..detta är 100% sanning
ha det bra [bigcheers]

SvaraCitera

Fyfan tur du hade. Hade fan också velat proa på dagis 😀

SvaraCitera

vet turen hadde man hon var trevlig o att ha blöja bland små barn som ochså hadde det var gutt men det bästa var att få bytt blöja[y][y]

SvaraCitera
latest comments older comments