Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

sitter i en abri form x-plus medium nu [cute][bigsmile]

SvaraCitera

Hataaaar den här tråden [cry]

SvaraCitera

McLuver:

Hataaaar den här tråden

Varför? [smile]

SvaraCitera

Jag vill inte låta dömande men, låt (samt gamlingarna) bebisarna ha sina grejer ifred! [tard]

SvaraCitera

älskar blöjor men vill inte att mina föräldrar kommer på mighur ska jag göra[sad]

SvaraCitera

jag i blöja

SvaraCitera

slayer72:

älskar blöjor men vill inte att mina föräldrar kommer på mighur ska jag göra

jag har samma dilemma, men jag använder bara när dom inte är hemma [smile] eller du menar förmodligen att skaffa dom gissar jag [cute] men hur har dui fått tag i blöjan som du har på dig på bilden? [smile] Jag är ensam i 3 veckor nu och jag skulle kunna beställa nu MEN har inga pengar (gjorde mig av med det mesta i början på sommarn när jag var i norge xD

SvaraCitera

slayer72:

älskar blöjor men vill inte att mina föräldrar kommer på mighur ska jag göra

jag har samma dilemma, men jag använder bara när dom inte är hemma [smile] eller du menar förmodligen att skaffa dom gissar jag [cute] men hur har dui fått tag i blöjan som du har på dig på bilden? [smile] Jag är ensam i 3 veckor nu och jag skulle kunna beställa nu MEN har inga pengar (gjorde mig av med det mesta i början på sommarn när jag var i norge xD

SvaraCitera

Oj nu blev det dubbelt av okänd anledning xD

SvaraCitera
tenas

slayer72 inte visste jag att du var en bild tjuv. Det där är inte alls du på bilden utan det är jag och den bilden har du hämtat på min blogg. Länken till det inlägget finns här under.

http://www.alltomabdl.se/blogg/2009/04/02/lite-blota-blojor/

SvaraCitera
Åtta

slayer72:

jag i blöja

Bild borttagen på upphovsrättsmannens begäran.

SvaraCitera

heej igen länge sedan nätterna har gått upp och ner har kissat full blöja ibland och knappt någonting ibland det värkar inte villja ge upp...[tired]

SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

vad är grejen med blöjjor

Det funderade jag också på sedan provade jag och nu vet jag

SvaraCitera

hej ny här och nyfiken på allt och alla och min fråga är seriös kan någon förklara grejen med blöjor. är ni ute efter njutning eller är de mer de udda som är poängen?
jag har aldrig komit på tanken att prova bor illa till i en liten lägenhet med stor familj har ingen lust att bli på kommen.

men om någon serös kan övertyga mig så vem vet [wink]

SvaraCitera

stina_i_blöja:

Det funderade jag också på sedan provade jag och nu vet jag

okej [confused][rolleyes]

SvaraCitera
latest comments older comments