varför undrade du det?
Men vrikat hndleden hur kunde du då få det?
tråkigt tråden e ju typ död![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
tycker ni att man ska köpa tena slip maxi medium/plus eller ännu sämre uppsugningsförmågor?
det enda positiva med de sämre är att de är billigare och så kan jag samtidigt kolla ifall medium passar mig (första gången jag ska köpa tena). är ändå väldigt rädd att nån ska se mig när jag hämtar ut blöjorna, lite misstänksamt ifall man går med ett stort paket i handen! och det ryms typ inte i en väska? :S
inte haft blöja på flera månader nu
så jag exploderar snart! behöver all hjälp jag kan få, snälla! XD ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
ta med väska när du sak hämta ut blöjorna jag köpte ju liber 7 xl plus i afären jag hadde med mig en sport väska fungade galant ![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
skönt o vara lite äldre.
gick ur affären med tre paket under armen. lite svårt att bära.
typ sparka dem framför mig till bilen
alla blöj älskare ta gärna kontkat med mig jag behöver ha lite tips och ideer med blöjor msn är christianskara@hotmail.com
Jag kommer bli evigt tacksam för eran hjälp.
Reffoo14:
försökt bygga en själv
hahaa haaa roflmao![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Varför har man blöjor på sig efter att man har fyllt fem år? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Diaper_fan:
jag tycker det är pinit att köpa blöjor i arffären jag tror att andra folk tror att jag ska använda dom
Lol ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Vadå då. gick inte så bra man får ju försöka för jag har typ bara WIllys Malmborgs och på Willys känner alla mig och malmborgs. tror ni Size 7 passar mig väger 40 kg 😀 och e 15 år vet jag väger inte så mycket
Christian Andersson:
skara
Inte långt ifrån mig då.
idag köpte jag Drynites på Coop Forum jag va ganska nervös när jag köpte dom där så men nu har jag köpt ett paket blöjor
å det första jag gjorde va att ta på mig en hihi
älskar blöjor ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Reffoo14:
Vadå då. gick inte så bra man får ju försöka för jag har typ bara WIllys Malmborgs och på Willys känner alla mig och malmborgs. tror ni Size 7 passar mig väger 40 kg 😀 och e 15 år vet jag väger inte så mycket
det lär passa!! 🙂