Trevlig tråd som jag måste ha missat! En annan tycker blöjor skaver så det slutade man med för ett tag sen. Skönt att höra att ni funnit något ni mår bra i! ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Man ska aldrig försöka ta på sig blöjor som klämmer, utan försök få tag på blöjor som faktiskt passar. då och då så använder jag dryniets istället för Libero för dom sitter så himla tight :S
japp vuxenblöjor passa mej bäst men dom rä så jävla dyra ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Jag bara undrar, jag har aldrig testat Vuxen blöja förr. Jag bara undrar är dom lika sköna som Libero blöjor eller pampers blöjor?
nu har jag blöja 24tim 7dagar i veckan bajsar alltid ner dom på vägen hem och har tv st i skolan kissar i dem där älskar blöjor ni ska få se bilder!
skulle fortfarande vilja ha svar på min fråga :S
Diaperlover:
vuxenblöjor passa mej bäst men dom rä så jävla dyra
Billigare att handla från save även från vuxshopen.
jag vill ha vuxenblöja men är bara 14 år och mina föreldrar får ju inte veta hur ska jag göra? bor LÅNGT iFrån coop och om jag beställer från internet så ser dem ju att jag har fått post? Snälla kan inte någon berätta hur jag ska göra 🙁 JAG ![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
BLöjor!![[love]](/img/smilies/love.gif)
sandis_i_BLöja:
jag vill ha vuxenblöja men är bara 14 år och mina föreldrar får ju inte veta hur ska jag göra? bor LÅNGT iFrån coop och om jag beställer från internet så ser dem ju att jag har fått post? Snälla kan inte någon berätta hur jag ska göra 🙁 JAG BLöjor!
vart bor du?
igår kväll hade jag pampers easy up på natten och råkade göra på mig=kissa och bajsa ner mig blöjan vägde![[love]](/img/smilies/love.gif)
5kg jag torkade av mig och satte på mig en ny!
Roligt fetish
Tror ni jag ska våga beställa drynites kan man bestämma så dom kommer en perfekt dag? som när typ min mamma jobbar
codkill:
nu har jag blöja 24tim 7dagar i veckan bajsar alltid ner dom på vägen hem och har tv st i skolan kissar i dem där älskar blöjor ni ska få se bilder!
kladigt![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
hur många blöjor är det i en libero xl+ förpackning
?
fjortisen_25:
hur många blöjor är det i en libero xl+ förpackning?
46 tror jag ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)