stina_i_blöja:
en vecka
Va? Jag har väntat i två veckor nu.
sakna att ha blöja på 🙁
jag ska köpa nya pampers easy up på söndag!!! jag var i skolan i onsdags och råkade kissa på mig klass 7 men som tur va hade jag blöja på mig puh
tur!!!
idag köpte jag mej en hakklapp 😀 hihi men har snart slut på mina huggies blöjer:(
codkill:
jag ska köpa nya pampers easy up på söndag!!! jag var i skolan i onsdags och råkade kissa på mig klass 7 men som tur va hade jag blöja på mig puh
tur!!!
ja det är verkligen tur de 🙂 annars hade det varit pinsamt så, om man hade kissat på sig.
diaper_91:
ja det är verkligen tur de 🙂 annars hade det varit pinsamt så, om man hade kissat på sig.
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
hallå är det bara jag som får stånd i blöjan hur blir man av med det?p.s har nya pampers easy up love them!![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
det är jag i den ![[love]](/img/smilies/love.gif)
är i gran canaria till 10/4 blöjan kosta 10kr![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
vilken blöja tycker ni är skönast easy up,pull up? förresten är det någon som testat pull up?![]()
![]()
Avregistrerad:
Annars kan du ju alltid testa går ner i vikt pokemon86a det finns folk som är så smala att dom passar barnblöjor, helt sjukt! man blir avundsjuk!
Jag skulle ochså villja ha en sådan kropp så man kan ha barnblöjor!
Henke3:
idag köpte jag mej en hakklapp
Oj passade den bra?
mina easy up passar skit bra har en alltid utomlands fy fan asså vad skönt träffa ett par snygga tjejer på stranden och dom kunde inte sluta titta på mig och grejen mellan benen dom måste tro att jag hade värsta pumpade kuk medans blöjan var där kissade i den jätte skönt slap allt spring till toaletten och sen när jag gick hem så in på en vanlig toalett och på med en ny easy up kärlek vid första ögonkastet.p.s. på blöjan alltså! 25grader här på gran canaria en solig hälsning codkill!![[love]](/img/smilies/love.gif)