vilka barn blöjor ska jag köpa hade tänkt köpa pampers esye up men ska jag köpa den röda paketet med pojke på ?
Nice G-son själv köpte jag ett blöjpaket Easy Up för ett tag sen och de funkar kalas annars är det Drynites.. ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
de är så himla skönt med en våt blöja tycker jag 🙂 några fler som tycker det?
Diaperlover:
vilka barn blöjor ska jag köpa hade tänkt köpa pampers esye up men ska jag köpa den röda paketet med pojke på ?
Libero XL+ är bättre
Hampie:
Jag raderade dem
Oooooo snap
oki då köper jag dom istället :D<3
vill ha fler blöj-vänner om ni vill det:)
finns icas blöjor i större än size 6? någon som har provat dom? är pampers easy ups bra?
VillHaBlöjaNu:
jag addar din istället
har du addat mig då?
så där finns seriösa blöjfeticher i sverige.. hmm trodde ja inte ^^
Fisherman90:
så där finns seriösa blöjfeticher i sverige.. hmm trodde ja inte ^^
vadå då?
Är det sant att Libero Comfort fit XL + 7 har fått en ny variant IGEN? ![[censur]](/img/smilies/censur.gif)
Hörde det från en kompis men är själv lite osäker eftersom den "nya" liknar den gamla (Helvit och med en kanin, lite orange där runt kaninen). Annars borde det vara den helvita med en "ficka" där bak och lite rött här och där? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Han skicka också en bild på den, såg precis ut som den gamla men såg också helt ovanligt stor ut!!
Kan det vara så att han bara råkat få tag på ett gammalt paket (och kanske bara SER stor ut på bilden, fast han påstår att den är stor också, men men) eller är det sant att de har bytt tillbax fast gjort den mycket större? ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
asså inte orange runt kaninen, den är svart
anders_oo:
har du addat mig då?
Jaaa, vi har ju snackat en massa xD
pampers esy up är alldes för små för mej få fan slänga dom -.-