Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

någon som vet några bra sidor för abdl?[confused]

SvaraCitera

jag undrar om jag skulle passa i någon blöja av pampers jag väger typ 60kg???

SvaraCitera

ja du bra sidor...en bra sida för bilder: www.abkingdom.com

eller www.dailydiapers.com

pampers blöjor vet jag inget om, men gå och titta på största storleken så ser du nog själv 🙂 gsondiaper

SvaraCitera
Ämnesstartare

smarr:

men hahaha[bigsmile][chocked][shake][cry]

Lite nyfiken kanske?

SvaraCitera

Stina_i_blöja, varför är du inte online på MSN? eller har du bytt MSN? skulle gärna vilja prata med dig igen :D:D

SvaraCitera

jag är också en som gärna vill ha den[rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

powerstone:

Stina_i_blöja, varför är du inte online på MSN? eller har du bytt MSN? skulle gärna vilja prata med dig igen :D:D

'Jag är ju där ibland men vad vet jag du kan ju ha varit en av alla de som inte klarat av att sköta sig som då blivit blockad

SvaraCitera

blöjsama:

har en fundering. många av er avnänder XL+ storlek 7.
Hur är midjemåttet på dessa?
har haft drynigth o liknande. men gillar riktiga barnblöjor.
har haft som bilden visar på sidan 72. Active fit är de va ja mins storlek 5. dessa enormt flex för att använda de befintliga tejpen.

gör som jag;D köp ett pkt libero xl+ 7 och ett paket pampers baby dry size 5. sen kilpper du av tejpen på pampersblöjan och häftar fast den på liberoblöjan. då får du en optimalblöja. jag gillar det och den passar perfekt för mig. inte alls trång. sitter som en smeck:D

SvaraCitera

stina_i_blöja:

Jag är ju där ibland men vad vet jag du kan ju ha varit en av alla de som inte klarat av att sköta sig som då blivit blockad

jag har aldrig sett dig online =( kolla om jag är blockad...umm.. powerstone_86@hotmail.com

SvaraCitera

anders_oo:

gör som jag;

Tycker 7 xl+ é bra som dom är. köpte ett paket för någon vecka sedan nu endast åtta kvar:( bästa blöjan ivärden o den tåll mycke väta. man kan tömma hela blåsan utan at behöva stanna upp, för att blöjan skall behöva suga åt sig

SvaraCitera

blöjsama:

Tycker 7 xl+ é bra som dom är.

okej men jag hörde av nån att dom hade blivit mindre och typ miljövänliga(ett annat paket, annorlunda) och inte var alls lika bra som tidigare. stämmer detta

SvaraCitera

De e najs å kissa ner en blöja när man är ute på stan tycker ja. Bara stå där i folkmassan och kissa och ingen fattar någonting!

SvaraCitera

tror ni jag passar i pampers easy up size 6??

SvaraCitera

kanske beror på midjemått jag har easy up men dom är inte jätte goa att gå mycket typ bara kissa och sen ta av

SvaraCitera
Ämnesstartare

powerstone:

jag har aldrig sett dig online =( kolla om jag är blockad...umm.. powerstone_86@hotmail.com

Om du är blockad så finns det orsak till det. Då har du varit otrevlig om inte så finns du där när jag kommer online nästa gång

SvaraCitera
latest comments older comments