Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

powerstone:

kissa lite sen vänta så blöjan hinner suga upp

Har erfarit det samma. men nu i Xl+ Libro så upplevde ja en fantastisk uppsugningsförmåga. den sög upp hela kvällens kaffe x mycke + te drickning = en hel del i blåsan. allt i ett enda flöde fyllde blöjan utan problem. sätter man bara blöjan tajt o rätt så kan de skvalpa inne i blöjan[crazy]

SvaraCitera

blöjsama:

Vill du så kan ja skicka en till dig som test, ifall du betalar portot

vart bor du???

SvaraCitera

[bigsmile]

Alla blöjfanatiker borde bilda klubb och ha egna forumträffar

SvaraCitera

gson diaper:

vart bor du???

Skåne

SvaraCitera

blöjsama:

Har erfarit det samma. men nu i Xl+ Libro så upplevde ja en fantastisk uppsugningsförmåga. den sög upp hela kvällens kaffe x mycke + te drickning = en hel del i blåsan. allt i ett enda flöde fyllde blöjan utan problem. sätter man bara blöjan tajt o rätt så kan de skvalpa inne i blöjan[crazy]

Låter ju bra, men jag vill ha blöjor som jag inte ska behöva tejpa extra för dem ska sitta bra, själv väntar jag bara på mina vuxenblöjor :D:D livet känns tryggare med blöja ;);) hehe kankse ska bli mitt motto om vad blöjor känns som ;);)

SvaraCitera

powerstone:

vill ha blöjor som jag inte ska behöva tejpa extra

men de behövs för mig. kanske inte för er del

SvaraCitera

jagagagag knullar blöjjor

SvaraCitera

Allt det här låter jätte bra[bigsmile]
Skönta att tråden har kommit i gång, fast nu så ryker tråded som den aldrig gjort förut[bigsmile] Fortsätt att skriva!!![smile]

Hoopas att alla dom som vill ha blöjor skaffar några, det är en underbar känsla att ha på sig en blöja[bigcheers][bigcheers]

SvaraCitera

Dennis_94:

Allt det här låter jätte bra[bigsmile]
Skönta att tråden har kommit i gång, fast nu så ryker tråded som den aldrig gjort förut[bigsmile] Fortsätt att skriva!!![smile]

Hoopas att alla dom som vill ha blöjor skaffar några, det är en underbar känsla att ha på sig en blöja[bigcheers][bigcheers]

håller med dig =) blöjor är såå skönt att ha på sig!! 🙂

SvaraCitera

Nu gäller det att få hit dem där efterlängtade tjejerna :D:D

SvaraCitera

kom på en ytterligare + med blöja. man vågar fisa då man har dålig mage[wink]

SvaraCitera

men hahaha[bigsmile][chocked][shake][cry]

SvaraCitera

anders_oo:

Var i skåne?

Utanför kristianstad

SvaraCitera