powerstone:
kissa lite sen vänta så blöjan hinner suga upp
Har erfarit det samma. men nu i Xl+ Libro så upplevde ja en fantastisk uppsugningsförmåga. den sög upp hela kvällens kaffe x mycke + te drickning = en hel del i blåsan. allt i ett enda flöde fyllde blöjan utan problem. sätter man bara blöjan tajt o rätt så kan de skvalpa inne i blöjan![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
blöjsama:
Vill du så kan ja skicka en till dig som test, ifall du betalar portot
vart bor du???
Alla blöjfanatiker borde bilda klubb och ha egna forumträffar
gson diaper:
vart bor du???
Skåne
blöjsama:
Har erfarit det samma. men nu i Xl+ Libro så upplevde ja en fantastisk uppsugningsförmåga. den sög upp hela kvällens kaffe x mycke + te drickning = en hel del i blåsan. allt i ett enda flöde fyllde blöjan utan problem. sätter man bara blöjan tajt o rätt så kan de skvalpa inne i blöjan
Låter ju bra, men jag vill ha blöjor som jag inte ska behöva tejpa extra för dem ska sitta bra, själv väntar jag bara på mina vuxenblöjor :D:D livet känns tryggare med blöja ;);) hehe kankse ska bli mitt motto om vad blöjor känns som ;);)
powerstone:
vill ha blöjor som jag inte ska behöva tejpa extra
men de behövs för mig. kanske inte för er del
jagagagag knullar blöjjor
Allt det här låter jätte bra![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Skönta att tråden har kommit i gång, fast nu så ryker tråded som den aldrig gjort förut
Fortsätt att skriva!!!![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Hoopas att alla dom som vill ha blöjor skaffar några, det är en underbar känsla att ha på sig en blöja![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Dennis_94:
Allt det här låter jätte bra
Skönta att tråden har kommit i gång, fast nu så ryker tråded som den aldrig gjort förutFortsätt att skriva!!!
Hoopas att alla dom som vill ha blöjor skaffar några, det är en underbar känsla att ha på sig en blöja
håller med dig =) blöjor är såå skönt att ha på sig!! 🙂
Nu gäller det att få hit dem där efterlängtade tjejerna :D:D
kom på en ytterligare + med blöja. man vågar fisa då man har dålig mage![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
men hahaha![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
anders_oo:
Var i skåne?
Utanför kristianstad
blöjsama:
Skåne
var i skåne bor du?
Ja precis, prutta i blöjan är skönt *ler*