ja min idee om träff blir väldigt svår närjag såg vart alla bor väldigt utspritt.
allt man kan gör är väl försöka få alla till stockholm för det är väl mitten staden bland abdl.
annars tycker jag tråden flyter på bra , det blir bara fler och fler som läser.sånt gillar man ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Varit inaktiv ett tag nu men på hugget igen nice tiger 🙂
Tackar 😀 gillarm in Tiger =)=) jag ska försöka kolla på detta forum då och då, vi kan få den att röra på sig igen =), har ju varit väldigt bra tråd om man tittar längre bak ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
har en fundering. många av er avnänder XL+ storlek 7.
Hur är midjemåttet på dessa?
har haft drynigth o liknande. men gillar riktiga barnblöjor.
har haft som bilden visar på sidan 72. Active fit är de va ja mins storlek 5. dessa enormt flex för att använda de befintliga tejpen.
tror ni ja kan göra det även på XL+?
Vill ju inte köpa ett paket för en hundring o de sedan inte passar. då köper ja ju hellre drynigth som passar va ja vet. men de skall ju va riktig blöja tycker ja. sitter säkrare. men då då skall de passa också![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
blöjsama:
sidan 72
78 var de
blöjsama:
tror ni ja kan göra det även på XL+?
Jag tror det, dom passar ju mig och jag är 15 år.
serri jag måste köpa blöjorna kissade i byxorna förut skit skönt 😉 så de är nog skönare men blöja
var nu o köpte mitt första paket XL+/7 Libro.
Första satte ja lite snappt så den läckte. men nu sitter den som den skall. mycke skönare än drynight osv.
blöjsama:
var nu o köpte mitt första paket XL+/7 Libro.
Första satte ja lite snappt så den läckte. men nu sitter den som den skall. mycke skönare än drynight osv
Vad trevligt
Bra att dom passade, hoppas du har det skönt nu då![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Woho härligt att tråden är i gång
själv sitter jag just nu i en nerkissad blöja, dock byxblöja Libero Night Comfort, är själv hemma så det är underbart, och såklart har Tiger också samma blöja ;). Har beställt vuxenblöjor 😀 12st, Tena Slip Maxi, kostade 320kr totalt, väntar mig att få dem i slutet utav veckan, hääärligt me blöjor säger ja =)
Jag väger 73kg så Libero Night Comfort passar mig precis, inga andra blöjor gör det =(
Alltså det är synd att om man har barn blöjor eller byxblöjor så kan man inte kissa i dem helt, utan för att dem inte ska läcka så måste man kissa lite sen vänta så blöjan hinner suga upp kisset =(=( därför är vuxenblöjor bäst <3 ![[love]](/img/smilies/love.gif)
så jävla gött har köpt nya blöjor men det äar icas igen ica har typ inga andra jag vill ha libero comfort fit xl+ vet nån vae man fur tag på dom??
var man får tag på dom ska det stå
gson diaper:
var man får tag på dom
Köpte minna nu på Konsum. men de är ju inge roligt ifall de inte passar. Ja är 25 o kan ha orginal tejpen. men ja sätter ett varv runt mig med elpejp för att den inte skall gå upp då ja sover. Vill du så kan ja skicka en till dig som test, ifall du betalar portot