Diaper_guy:
Bor i skåne
Var i skåne?
anders_oo:
Greys Anathomy?
Kan de varit ja
Det är jätte trevligt att några här på tråden planerar att träffa varandra, det låter jätte trevligt, hoppas bara det blir av för er![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
köp inte up&go dom passar inte 🙁
Blöjor är skönast 😀 vill prata med tjejer som också gillar blöja, jag är en kille på 23år som bor väster om Stockholm, har haft barnblöjor, mest Libero Night Comfort och vuxenblöjor, umm... Tena Slip Super provade jag, dem är skönare än Abriform.
Jag tycker vuxenblöjor är mycket skönare än barnblöjor, för dem passar så mycket bättre runt rumpan. Jag gillar att kissa och bajsa i blöjan, och också bli omhändertagen som en liten bebis.
Jag har en Tiger(gosedjur) som jag gillar att mysa med, den har också blöja på sig, speciellt på natten 😉 man vet inte vad små Tigrar gör på natten hihi.
Jag har inte varit på denna sida på länge, men det är nog dax att vara det, jag gillar denna tråd enormt mycket 😀
anders_oo:
På kanal 5 tror ja. programmet slutade kl 22.
finns säkert på eftersändning på internet.
det var en som gärna ville göra en lång operation o såg blöjan som ett verktyg till att nå målet. sedan gjorde en annan lika dant.
Det är denna:
Där är hela den delen, väldigt sexigt om jag kan säga det hehe.
Här är några bilder på min söta Tiger(såklart i blöja)
Här är några bilder på min söta Tiger(såklart i blöja)
Tiger
En liten söt tiger igen, stackaren behöver nog blöjbyte ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
jag gillar min Tiger såå
![[love]](/img/smilies/love.gif)
och blöjor ännu mer
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Jag ska försöka hålla denna tråd vid liv fortfarande, eftersom det är väldigt kul att skriva här, jag känner mig hemma 😀 kommer tittta på denna varje dag =)
powerstone:
Jag ska försöka hålla denna tråd vid liv fortfarande, eftersom det är väldigt kul att skriva här, jag känner mig hemma 😀 kommer tittta på denna varje dag =)
Det gör du rätt i
Själv kollar jag på denna tråd varje dag.
Det här är en bra och trevlig tråd som man bara inte kan hålla sig borta ifrån![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Dennis_94:
Det gör du rätt i
Själv kollar jag på denna tråd varje dag.
Det här är en bra och trevlig tråd som man bara inte kan hålla sig borta ifrån
Precis 😀 hoppas vi bara får flera människor in hit, helst tjejer såklart 😀 Så Dennis, vad tyckte du om min Tiger? visst är den sööööt 😀
powerstone:
Precis 😀 hoppas vi bara får flera människor in hit, helst tjejer såklart 😀 Så Dennis, vad tyckte du om min Tiger? visst är den sööööt 😀
Det är en jätte söt tiger du har![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Tack Dennis 😀 jag gillar också min Tiger =), ska snart äta mat och sedan spela squash(det är en sport som man slår bollen mot en väg i ett fyrkantigt rum)
det är snabb sport, bollen får bara studsa en gång på marken, har spelat det i säkert 8år^^ är väldigt duktig hehe men min kondition är dålig för att jag inte spelat så ofta =( har haft mycket i skolan.