libero xl+ comfortfit
jippi idag köpte jag mitt första blöjpaket!!![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
fan vad skämt det var![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
men jag klarar det så nu sitter jag i mina nya night comfort och cillar=)
GRATTIS![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Det är altid lite skämmit första gången men andra gången går jätte bra![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Tyvär så har jag inga blöjor nu, men vill järna ha några blöjor![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Dom bästa blöjorna som jag tycker är: Night Comfort, Drynites & Libero XL+ Comfortfit (Den bästa sorten
)
tackar tackar^^
nu undrar jag om det här är ett skötbord på bilden![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
hitta den på vinden när mina föreldrar var borta så nu har jag den gömd på mitt rum =)
Ps fins det någon blöj tjej som vill träffa en blöj kille i stockholm så säg till bara![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
hej finns det non i sundsvall som vill snacka på msn isåffal adda mig Tobbe8000@hotmail.com
Mjo, ser ju lite ut some ett skötbord, men jag är inte säker 😛
hur upptekte ni att ni gillade blöjor?
bara gjorde det=) undra alltid hur det var att ha blöja tillsist bara skaffa jag och testa ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Om nån vill ha tips om hur man kan lura Kimberly Clark (tillverkare av Drynites blöjor) så kontakta mig vet ett sätt som funkar det har gått för mig två gånger nu:P
hur gör man?
Jag upptäkte att jag gillade blöjer när jag såg bebisar i blöjor och när jag går förbi blöjavdelningen i en matbutik![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Och så blir jag upphättsad när jag ser ungdomar i blöjor![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Dennis_94:
Jag upptäkte att jag gillade blöjer när jag såg bebisar i blöjor och när jag går förbi blöjavdelningen i en matbutik
Och så blir jag upphättsad när jag ser ungdomar i blöjorDennis
Om jag ska vara het ärlig, så vet jag inte, jag bara började gilla blöjor, så änkelt är det![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
har alla tup dött ingen gar sktivit på ett bra tag sen
inte jag jag sitter här med blöja o välling gott ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Hej, ny här
har precis köpt ett nytt paket Libero xl+ ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)