Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

libero xl+ comfortfit

SvaraCitera

jippi idag köpte jag mitt första blöjpaket!![bigcheers][bigcheers]

fan vad skämt det var[blush][blush] men jag klarar det så nu sitter jag i mina nya night comfort och cillar=)

SvaraCitera

GRATTIS[bigcheers][bigcheers]

Det är altid lite skämmit första gången men andra gången går jätte bra[bigsmile]

Tyvär så har jag inga blöjor nu, men vill järna ha några blöjor[wink]

Dom bästa blöjorna som jag tycker är: Night Comfort, Drynites & Libero XL+ Comfortfit (Den bästa sorten[crazy])

SvaraCitera

tackar tackar^^

nu undrar jag om det här är ett skötbord på bilden[crazy]

hitta den på vinden när mina föreldrar var borta så nu har jag den gömd på mitt rum =)

Ps fins det någon blöj tjej som vill träffa en blöj kille i stockholm så säg till bara[cheers]

PICT0833.JPG

SvaraCitera

hej finns det non i sundsvall som vill snacka på msn isåffal adda mig Tobbe8000@hotmail.com

SvaraCitera

Mjo, ser ju lite ut some ett skötbord, men jag är inte säker 😛

SvaraCitera

hur upptekte ni att ni gillade blöjor?

SvaraCitera

bara gjorde det=) undra alltid hur det var att ha blöja tillsist bara skaffa jag och testa [bigcheers]

SvaraCitera

Om nån vill ha tips om hur man kan lura Kimberly Clark (tillverkare av Drynites blöjor) så kontakta mig vet ett sätt som funkar det har gått för mig två gånger nu:P

SvaraCitera

hur gör man?

SvaraCitera

Jag upptäkte att jag gillade blöjer när jag såg bebisar i blöjor och när jag går förbi blöjavdelningen i en matbutik[wink]
Och så blir jag upphättsad när jag ser ungdomar i blöjor[crazy]

SvaraCitera

Dennis_94:

Jag upptäkte att jag gillade blöjer när jag såg bebisar i blöjor och när jag går förbi blöjavdelningen i en matbutik
Och så blir jag upphättsad när jag ser ungdomar i blöjor

Dennis

Om jag ska vara het ärlig, så vet jag inte, jag bara började gilla blöjor, så änkelt är det[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

SvaraCitera

har alla tup dött ingen gar sktivit på ett bra tag sen

SvaraCitera

inte jag jag sitter här med blöja o välling gott [smile]

SvaraCitera

Hej, ny här [smile] har precis köpt ett nytt paket Libero xl+ [bigcheers]

SvaraCitera
latest comments older comments