Ursäkta min fräckhet, men... blöjor? Jag ... är lite chockad bara. Folk går alltså runt med blöjor på sig? Blöjor som i blöjor som barn har, fast större storlek? Varför? 😐
texttyp:
Ursäkta min fräckhet, men... blöjor? Jag ... är lite chockad bara. Folk går alltså runt med blöjor på sig? Blöjor som i blöjor som barn har, fast större storlek? Varför? 😐
Somliga tänder på det, ungefär som att vissa tänder på läder och lack, eller att bli uppbunden, en fetish alltså.
Hejhej allihop!
Tyvärr kom min mamma på mig när jag skrev en berättelse om blöjor och sånt, ni vte.. Så hon blev skit arg och så sa hon och om hon kommmer på mig en gång till kommmer hon ta min mobil & laptop.....
Men jag kommmer fortsätta drömma om mitt AB liv, ska försöka logga in här typ en gång per månad...'
/ Elin
elinmobil:
Tyvärr kom min mamma på mig när jag skrev en berättelse om blöjor och sånt, ni vte.. Så hon blev skit arg och så sa hon och om hon kommmer på mig en gång till kommmer hon ta min mobil & laptop.....
elinmobil:
Men jag kommmer fortsätta drömma om mitt AB liv, ska försöka logga in här typ en gång per månad...'
stackare 🙁
elinmobil:
Jag hoppas att du är smart nog att ta bort kakor och adresser när du går in på här.
Om du inte vet hur är det bara att pm:a
Hej Elin
Har du msn?
Min e anders_oo@hotmail.com
så kan vi chatta?
Du sa att du bodde i Helsingborg, jag med.
Hur gammal e du?
elinmobil: stakare tycker synd om dig.
texttyp:
Ja för att man gillar det och tycker det är mysigt. Sen finns de dom som vill uppleva känslan att vara liten igen.
yay mitt msn funkar ^^ lägg till mig emma_watson_lover@live.se
JAG HAR FÅTT BLÖJOR !!!!!!!! active fitt
ska få nya imorron
närmare 70st
lyko dig dill![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
dill:
JAG HAR FÅTT BLÖJOR !!!!!!!! active fitt
Vuxenblöjor sitter bättre och klarar mer 🙂
hur vet du de tenas
DAVY JONES:
hur vet du de tenas
Så klart jag vet det använder ju själv vuxenblöjor och sånt. Konstig fråga. såklart de klarar mer och så eftersom vuxna kissar mer än barn.
hej
kissade på mig inatt