Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

Ursäkta min fräckhet, men... blöjor? Jag ... är lite chockad bara. Folk går alltså runt med blöjor på sig? Blöjor som i blöjor som barn har, fast större storlek? Varför? 😐

SvaraCitera

texttyp:

Ursäkta min fräckhet, men... blöjor? Jag ... är lite chockad bara. Folk går alltså runt med blöjor på sig? Blöjor som i blöjor som barn har, fast större storlek? Varför? 😐

Somliga tänder på det, ungefär som att vissa tänder på läder och lack, eller att bli uppbunden, en fetish alltså.

SvaraCitera

Hejhej allihop!

Tyvärr kom min mamma på mig när jag skrev en berättelse om blöjor och sånt, ni vte.. Så hon blev skit arg och så sa hon och om hon kommmer på mig en gång till kommmer hon ta min mobil & laptop.....
Men jag kommmer fortsätta drömma om mitt AB liv, ska försöka logga in här typ en gång per månad...'

/ Elin

SvaraCitera

elinmobil:

Tyvärr kom min mamma på mig när jag skrev en berättelse om blöjor och sånt, ni vte.. Så hon blev skit arg och så sa hon och om hon kommmer på mig en gång till kommmer hon ta min mobil & laptop.....

elinmobil:

Men jag kommmer fortsätta drömma om mitt AB liv, ska försöka logga in här typ en gång per månad...'

stackare 🙁

SvaraCitera

elinmobil:

Jag hoppas att du är smart nog att ta bort kakor och adresser när du går in på här.
Om du inte vet hur är det bara att pm:a

SvaraCitera

Hej Elin

Har du msn?
Min e anders_oo@hotmail.com
så kan vi chatta?
Du sa att du bodde i Helsingborg, jag med.
Hur gammal e du?

SvaraCitera
tenas

elinmobil: stakare tycker synd om dig.

texttyp:

Ja för att man gillar det och tycker det är mysigt. Sen finns de dom som vill uppleva känslan att vara liten igen.

SvaraCitera

yay mitt msn funkar ^^ lägg till mig emma_watson_lover@live.se

SvaraCitera

JAG HAR FÅTT BLÖJOR !!!!!!!! active fitt

SvaraCitera

ska få nya imorron
närmare 70st

SvaraCitera

lyko dig dill[smile]

SvaraCitera
tenas

dill:

JAG HAR FÅTT BLÖJOR !!!!!!!! active fitt

Vuxenblöjor sitter bättre och klarar mer 🙂

SvaraCitera

hur vet du de tenas

SvaraCitera
tenas

DAVY JONES:

hur vet du de tenas

Så klart jag vet det använder ju själv vuxenblöjor och sånt. Konstig fråga. såklart de klarar mer och så eftersom vuxna kissar mer än barn.

SvaraCitera

hej
kissade på mig inatt

SvaraCitera
latest comments older comments