Är helt besatt i tv-serien Boston Legal för tillfället, MÅSTE se mist 4 avsnitt om dagen typ!![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Är ni besatta i en tv-serie eller anime för den delen, just nu?
Denny Crane!
Na, har snarare för många bollar i luften, håller på med: Dexter, Criminal Minds, Ally McBeal och Sex and the City på samma gång :c
Hi I'm Denny Crane.
Donny Crane
Denny Crane..
Donny Crane..
Walking with...-serierna. Speciellt Walking with monsters och walking with dinosaurs. Kan inte somna om jag inte ser på dem. ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Besatt och besatt...Såg tre säsonger av Vita Huset på en 5 dagar.
Beat that people. ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Chibibbi:
Besatt och besatt...Såg tre säsonger av Vita Huset på en 5 dagar. Beat that people.
Såg alla avsnitt av Star Trek, The Next Generation, Deep space 9 och Voyager plus alla filmer på två veckor ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Neutron:
Såg alla avsnitt av Star Trek, The Next Generation, Deep space 9 och Voyager plus alla filmer på två veckor
Åh, gjorde liknande med buffy, det var jobbigt när det tog slut, jag fick helt plötsligt så mycket fritid ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
kollade på alla desperate housewives på typ två veckor, samma med skins och how i met your mother ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
men just nu kollar jag inte på serier så ofta.
Neutron:
Såg alla avsnitt av Star Trek, The Next Generation, Deep space 9 och Voyager plus alla filmer på två veckor
Haha omg
Satt du uppe hela nätterna då också eller? ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Chibibbi:
Haha omg Satt du uppe hela nätterna då också eller?
Ja, va värsta hardcore ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Nintendo:
Åh, gjorde liknande med buffy, det var jobbigt när det tog slut, jag fick helt plötsligt så mycket fritid
Snacka om abstinens efter man såg det sista avsnittet ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Försökte ersätta med Battlestar Galactica efteråt, inte samma grej ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Alltid besatt av buffy. Fast inte så mycket just nu, varvade den igen för bara ett litet tag sedan.
Chibibbi:
Beat that people.
tror jag såg alla narutoavsnitt på 3 dagar. typ 130 aavsnitt
Kviq:
Alltid besatt av buffy.
![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
åh jag älskade den serien!
blum:
åh jag älskade den serien!
Vad hände? Var den elak emot dig? ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
retstickan:
tror jag såg alla narutoavsnitt på 3 dagar. typ 130 aavsnitt
Och jag som tycker att det är segt att ta sig igenom ett avnsitt. Kudos ![]()