Fast alla som var med i LA under 80-talet verkar ju ha spelat med alla folk från andra kända band inom dem blev kända eller hur jag ska formulera det. ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
dazed_and_confused:
Fast alla som var med i LA under 80-talet verkar ju ha spelat med alla folk från andra kända band inom dem blev kända eller hur jag ska formulera det.
Ja, men det är ju inte på det här viset. Alla har ju spelat i London och London slog ju aldrig igenom, men har släppt tre plattor.
De flesta har ju bara spelat i småband innan, typ Sister t ex, och i dom har ju inte så många senare askända rockstars spelat i. London fortsatte ju att kämpa på. De borde ha slagit igenom! :<
oliviaa:
Alla har ju spelat i London och London slog ju aldrig igenom, men har släppt tre plattor.
De flesta har ju bara spelat i småband innan, typ Sister t ex, och i dom har ju inte så många senare askända rockstars spelat i. London fortsatte ju att kämpa på. De borde ha slagit igenom! :<
Det är inte för sent xD
dazed_and_confused:
Det är inte för sent xD
Eller? Ahah, de har ju börjat igen nu, men de kommer nog aldrig slå stort! Frågan är ju om de ens är bra fortfarande liksom.
oliviaa:
Eller? Ahah, de har ju börjat igen nu, men de kommer nog aldrig slå stort! Frågan är ju om de ens är bra fortfarande liksom.
Jaja det är som det är. ![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
dazed_and_confused:
Jaja det är som det är.
Ja, är ju tuffare att lyssna på dem nu. ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Det som är synd är väl att man aldrig kommer få se dem live, vilket hade varit möjligt om de blivit mer kända.
Yaooo tror inte någon här lyssnar på följande:
Divlje jagode
Medeni mjesec
Bijelo dugme
m.m...![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
oliviaa:
Ja, är ju tuffare att lyssna på dem nu.
Det som är synd är väl att man aldrig kommer få se dem live, vilket hade varit möjligt om de blivit mer kända.
Mjo underground ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Får ta och kolla upp lite tror jag
Run Riot:
Sarah Brightman
Åhh.
dazed_and_confused:
Får ta och kolla upp lite tror jag
You should.
killCCBMTH:
....
Ok. Whatever. Hört A Love Ends Suicide?
AHC
:o? lyssande..
naven lavane
lyssnade..
AsthmaAttaq:
A Love Ends Suicide
Är dom bra? tips om album?
Du har grym smak vissar det sig . Men har du hört Hammer Bros?
jay z
killCCBMTH:
Är dom bra? tips om album?
Det är dom, dom finns på Spotify så det är bara att checka in. Låtarna In The Disaster och Another Revolution är mina favoriter.
killCCBMTH:
Men har du hört Hammer Bros?
Nope.