Aviseringar
Rensa alla

Band som ni lyssnar på som ni inte tror att nån annan på forumet lyssnar på... [badgrin]

latest comments older comments

Ämnesstartare

ingen här lyssnar på polyphonic spree

SvaraCitera

steelheart

SvaraCitera

kruxz:

Ja, jag älskar sättet de blandar depressivitet med så pass glad musik som ska, det är väldigt unikt. Det finns inte många band som liknar Streetlight Manifesto.

Så sant, så sant 🙂 Less than Jake och Reel Big Fish är också bra, lite mer unika band, som jag heller inte vet många som lyssnar på. Dock är det lite, lite mer glad musik än Streetlight Manifesto, och dom kanske inte riktigt är i samma stil.. Men lite ditåt eller sådär. 🙂 Iochförsig har Less than Jake bara en låt som ens är lite i stil med dom andra två banden men ändå. Unik musik är bra musik.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Surmontil:

Less than Jake och Reel Big Fish är också bra, lite mer unika band, som jag heller inte vet många som lyssnar på.

Jag gillade dem när jag var yngre, men inte längre dock. Jag känner väldigt många som lyssnar på Reel Big Fish, men Less than Jake känns lite döda och bortglömda. När jag var 12-13 däremot så lyssnade jag och så gott som alla mina polare på dem en hel del. Har du hört The Flatliners? De är signade på Fat Wreck och spelar melodiös Hardcore med ganska kraftiga inslag av ska. De är, precis som Streetlight Manifesto, jävligt snabba.

SvaraCitera

oliviaa:

Varför kan du inte?
Jag får väl skikka dem om inte annat då.. Fast de är inte omöjliga, du kan köpa dem på CDON.com ^^

Hahaha! Men CDON har ju blivit så skumt nu, sidan är fan omöjlig att hitta. Dold text: Tyckte jag då alltså. [cute]

oliviaa:

steelheart

[no-no]

SvaraCitera

Volbeat!!! Ensammast i Sverige 😛

SvaraCitera

Metro Station
Secondhand Serenade
NeverShoutNever
The Main
Family Force
To Be Juliets Secret
Bra musik som jag hittat på myspace [y]

SvaraCitera

Run Riot:

Hahaha! Men CDON har ju blivit så skumt nu, sidan är fan omöjlig att hitta. Dold text: Tyckte jag då alltså. [cute]

Eller kanske inte? XD Är ju bara att söka där uppe haha? Är ju asenkelt ^^

Ellenor_Me:

Volbeat!!! Ensammast i Sverige 😛

Eller?

SvaraCitera

kruxz:

Har du hört The Flatliners?

Tyvärr, dessa har jag inte hört :\

SvaraCitera

oliviaa:

Eller kanske inte? XD Är ju bara att söka där uppe haha? Är ju asenkelt ^^

Kan man fortfarande lyssna på klipp från låtarna? Senast jag var inne hittade man ju knappt artisterna trots sökning.

SvaraCitera

Run Riot:

Kan man fortfarande lyssna på klipp från låtarna? Senast jag var inne hittade man ju knappt artisterna trots sökning.

Det har jag ingen aning om. Jag köper typ bara skivor jag hört ändå, men jag antar att man kan det på vissa skivor.
Skumt, för det är aslätt att hitta där ju ^^

SvaraCitera
Ämnesstartare

Surmontil:

Tyvärr, dessa har jag inte hört :\

Okej. Ladda ner något med dem. [smile]

SvaraCitera

oliviaa:

Det har jag ingen aning om. Jag köper typ bara skivor jag hört ändå, men jag antar att man kan det på vissa skivor.
Skumt, för det är aslätt att hitta där ju ^^

[blush] Säger ju att jag är efter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

alter egon.

SvaraCitera

skidröw:

alter egon.

Knappast ensam! [no-no]

SvaraCitera
latest comments older comments