Run Riot:
Jag har ingen aning, har ingen kolla på vilka plattor låtarna finns på. Men jag har svårt att tänka mig att Danger Danger skulle suga.
Ah okey.
Men de flesta glamband brukar bli sämre och sämre med åren, och det brukar oftast bara vara skivorna från 80 och tidiga 90 som är bra. Tycker jag då. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
oliviaa:
Ah okey.
Men de flesta glamband brukar bli sämre och sämre med åren, och det brukar oftast bara vara skivorna från 80 och tidiga 90 som är bra. Tycker jag då.
Jo det är sant. Jag har ingen aning om hur ny/gammal den låten är.
Run Riot:
Jo det är sant. Jag har ingen aning om hur ny/gammal den låten är.
Okok, den är inte med på de två första iaf, för då hade jag haft den. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Dom två skivorna är rätt awesome iaf.
oliviaa:
Okok, den är inte med på de två första iaf, för då hade jag haft den.
Dom två skivorna är rätt awesome iaf.
Alla deras låter e ju awesome!
Live-versionen av Beat The Bullet är nästan läskigt bra.
Run Riot:
Alla deras låter e ju awesome!
Live-versionen av Beat The Bullet är nästan läskigt bra.
Den bästa är Under The Gun. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
oliviaa:
Den bästa är Under The Gun.
Den har ja inte lyssnat på än. ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Run Riot:
Den har ja inte lyssnat på än.
Tanka hela första plattan som heter Danger Danger och hela andra plattan som heter Screw it!. 🙂
oliviaa:
Tanka hela första plattan som heter Danger Danger och hela andra plattan som heter Screw it!. 🙂
Men ja kan ju inte tanka.
Iofs kommer jag snart göra det eftersom plattorna är omöjliga att få tag på!
The Fashion någon??
Run Riot:
Men ja kan ju inte tanka.
Iofs kommer jag snart göra det eftersom plattorna är omöjliga att få tag på!
Varför kan du inte?
Jag får väl skikka dem om inte annat då.. Fast de är inte omöjliga, du kan köpa dem på CDON.com ^^
Surmontil:
Streetlight Manifesto
Ett utav de bästa ska-revival banden, som förövrigt även de flesta utav mina vänner lyssnar på.
Brutal Attack är det nog inte alltför många som lyssnar på. Lika så sångarens solo platta; Kevin McLellan
Utmanar ödet och skriver "The Psyke Project"
kruxz:
Ett utav de bästa ska-revival banden, som förövrigt även de flesta utav mina vänner lyssnar på
Men det var ju bara jag som lyssnade på det 🙁 Haha, säkert finns det andra som lyssnar, men bara en av mina vänner. Förövrigt som du sa, ett av de bästa ska banden! Ska nog fortsätta lyssna på dom nu, och låtsas som om jag är den enda på UM som gör det.![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Surmontil:
Förövrigt som du sa, ett av de bästa ska banden!
Ja, jag älskar sättet de blandar depressivitet med så pass glad musik som ska, det är väldigt unikt. Det finns inte många band som liknar Streetlight Manifesto.