Aviseringar
Rensa alla

Arvikafestivalen 2010

Jag vill dit som fan men har typ inga som vill hänga på. Sökte jobb där idag som funktionär så får hålla tummarna för det iaf [wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

peppar! bjöd just in ny tältvän <3

SvaraCitera

hästpojken:

pandabarnet: Så, vilka ska dit och ha kul (som jag)?

Jag ska[bigcheers]
Men har ett litet problem. Var i Arvika ligger festival området? (Jag är lite efter[cute])

SvaraCitera

ok, nej.

SvaraCitera

tetrapack:

Men har ett litet problem. Var i Arvika ligger festival området? (Jag är lite efter[cute])

den där folkparksliknande grejen. tänk dig att du står på torget, sen så går du förbi myrorna eller vad det heter, förbi den där vattensaken, rakt fram, förbi volvo-gegget, över stor väg, upp för en jobbigt lutande gångväg, och sen är du framme. typ.

SvaraCitera

Leijonsparf:

en där folkparksliknande grejen.

Tackar, de hjälpte min planering massor!

SvaraCitera

Jag [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bosatt i Arvika. Några flak öl och lite kärlek så får ni slagga i soffan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska dit, whu. <:

SvaraCitera
sincan

pandabarnet:

Markus Krunegård

Nejtack[puke]

SvaraCitera

Tänkte åka dit men blev inte så, ska sälja min biljett och åka på forever young istället.

SvaraCitera

Har funktionärsplats men inget sällskap... Vet ej om jag vågar åka själv o tror inte ens att Babyshambles som är främsta anledningen till att jag vill dit kommer så är nog inte värt [n]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Babyshambles... suck och snyft, blir nästan sugen på att åka till Arvika bara för att se dem (och dreggla lite över Pete). Tyvärr är inte min plånbok lika sugen. [n][n]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dramaqueen:

Har funktionärsplats men inget sällskap...

Klart du vågar! I värsta får du ragga upp någon på UM eller ngt, hah. [bigsmile] Dem resorna man gör ensam är också de mest lärorika+utvecklande [y]

SvaraCitera

easycure:

Dem resorna man gör ensam är också de mest lärorika+utvecklande [y]

Ja, det har du nog rätt i, men jag är inte så jättesocial så skulle nog bli rätt ensam...

SvaraCitera