Jag vill dit som fan men har typ inga som vill hänga på. Sökte jobb där idag som funktionär så får hålla tummarna för det iaf ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
peppar! bjöd just in ny tältvän <3
hästpojken:
pandabarnet: Så, vilka ska dit och ha kul (som jag)?
Jag ska![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Men har ett litet problem. Var i Arvika ligger festival området? (Jag är lite efter
)
ok, nej.
tetrapack:
Men har ett litet problem. Var i Arvika ligger festival området? (Jag är lite efter
)
den där folkparksliknande grejen. tänk dig att du står på torget, sen så går du förbi myrorna eller vad det heter, förbi den där vattensaken, rakt fram, förbi volvo-gegget, över stor väg, upp för en jobbigt lutande gångväg, och sen är du framme. typ.
Leijonsparf:
en där folkparksliknande grejen.
Tackar, de hjälpte min planering massor!
Jag ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Jag är bosatt i Arvika. Några flak öl och lite kärlek så får ni slagga i soffan.
Jag ska dit, whu. <:
pandabarnet:
Markus Krunegård
Nejtack[puke]
Tänkte åka dit men blev inte så, ska sälja min biljett och åka på forever young istället.
Har funktionärsplats men inget sällskap... Vet ej om jag vågar åka själv o tror inte ens att Babyshambles som är främsta anledningen till att jag vill dit kommer så är nog inte värt ![]()
Babyshambles... suck och snyft, blir nästan sugen på att åka till Arvika bara för att se dem (och dreggla lite över Pete). Tyvärr är inte min plånbok lika sugen. ![]()
![]()
dramaqueen:
Har funktionärsplats men inget sällskap...
Klart du vågar! I värsta får du ragga upp någon på UM eller ngt, hah.
Dem resorna man gör ensam är också de mest lärorika+utvecklande ![]()
easycure:
Dem resorna man gör ensam är också de mest lärorika+utvecklande
Ja, det har du nog rätt i, men jag är inte så jättesocial så skulle nog bli rätt ensam...