bofink:
och jag vill att den ska ta mig på allvar.
Umgås inte folk som inte fattar att andra har känslor.
Maxwinner:
Umgås inte folk som inte fattar att andra har känslor.
Jag umgås knappt med någon längre, jag sa upp kontakten med mina gamla vänner för dom betedde sig idiotiskt.
bofink:
Jag umgås knappt med någon längre, jag sa upp kontakten med mina gamla vänner för dom betedde sig idiotiskt.
samma här, fast jag har även socialfobi...Gillar inte folksamlingar (eller folk) ![]()
Maxwinner:
samma här, fast jag har även socialfobi...Gillar inte folksamlingar (eller folk)
Seriöst? Samma här! Jag hatar folk, blir ledsen och rädd och på dåligt humör som fan av översociala människor också.
bofink:
Seriöst? Samma här! Jag hatar folk, blir ledsen och rädd och på dåligt humör som fan av översociala människor också.
Har du add & asperger också? ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
jag e rätt fucked up ![]()
bofink:
Jag hatar folk, blir ledsen och rädd och på dåligt humör som fan av översociala människor också
sa,,amma
Maxwinner:
Har du add & asperger också?
jag e rätt fucked up
Det tror jag inte, jag har inte gjort några tester. Jag är också rätt fucked up, men jag trivs ganska bra med det. Förutom det där med socialfobi och skit då.
bofink:
Förutom det där med socialfobi och skit då.
jag är nojig över att prata inför folk, jag ska prata inför typ 15 imorn, ska bara säga typ 2-3 meningar och har haft ångest hela kvällen ändå, fet migrän. ![]()
byta avtar
bofink:
Vad ska man göra för att folk ska ta en på allvar?
Ta andra på allvar.
sculptura:
byta avtar
Håll käften
shajjn:
Ta andra på allvar.
Jag tar andra på allvar.
bofink:
Håll käften
käft på dig själv.
börja låtsas att du kan allt.
Var inte så dryg.