Aviseringar
Rensa alla

Anden i lampan ger er 3 önskningar, vilka väljer du?

Ämnesstartare

Pengar

Pengar 

odödlighet för alla som vill ha. 

SvaraCitera
idaah

1. En stor, fin lägenhet i London
  2. Träffa Tom Felton
  3. Superkrafter

SvaraCitera
Ämnesstartare

I tur och ordning för vad jag vill:

- Att en vän till mig aldrig ska tröttna på mig. Att hen alltid kommer att älska mig och tycka om att ha mig nära, aldrig lämna mig. Att hen alltid ska tycka mest om mig.

- Att samhället blir jämställt och demokratiskt. Att världen över ska bli det, att alla människor ska ha tillgångar nog att leva liv värda att levas.

- Att alla som jag älskar och tycker om ska vara friska. Att de hittar ett botemedel mot Huntington och kan lösa det, att alla de som jag älskar som är sjuka botas och alla de som är friska förblir friska. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

*världen över huvud taget

SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Modifera min kropp så att den får samma fysiska egenskaper som Hulken, utan att behöva genomgå transformationen till en grön vilde, kunna flyga, sluta åldras, samt kunna prata med djur..

2. Ge mig själv ett starkt självförtroende och en god självkänsla. Även goda sociala förmågor.

3. Skapa en till Ande (Genom denna får jag fler önskningar, repeat.) Eftersom jag inte fuskar och önskar mig "fler önskningar" direkt =_=

SvaraCitera
Ämnesstartare

- Allomfattande, evig kärlek

- Vishet till mänskligheten

- Att fullt ut kunna se dynamisk skönhet

SvaraCitera

Nu kommer jag och förstör stämningen, få se om någon annan sagt nåt av det jag skrivit 😉

1 Ett ekonomiskt system som inte skadar människor, djur eller natur.
2 Kunna jobba bara någon gång ibland och ändå klara sig på det.
3 Evig ungdom för mig och en framtida partner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

1. En till anden i lampan

SvaraCitera
Ämnesstartare

1: Minst 5 miljarder på kontot

2: En kvinna som jag kan ha sex med minst 3ggr/veckan, som fortfarande inte ska säga/ göra någonting under akten och inte ha en relation med mig

3: Ett liv utan sjukdomar och virus

SvaraCitera
Ämnesstartare

Evigt liv och ungdom till mig och min partner. Räknas det som en eller två önskningar när det angår både mig och en annan? Men jag skulle skriva in i önskningen att man kan dö om man vill. Jobbigt om kroppen svävar runt i rymden i all evighet när jorden gått under eller så. 

Vingar

Gälar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Faronthestream:

2: En kvinna som jag kan ha sex med minst 3ggr/veckan, som fortfarande inte ska säga/ göra någonting under akten och inte ha en relation med mig

aka en döing

SvaraCitera
24/7
 24/7

Fred på jord1, tusen miljoner kroner, en jävla pojkvän.
Cool

SvaraCitera
Plato

SvaraCitera
Ämnesstartare

totalt bota islamofobin, införa sharialagar i hela världen och att ja blir oberoende av pengar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man får mat,medicin och kläder så skulle jag välja att jag skulle vara helt super bra på att orientera, att inte min familj och alla andra nära och kära och vänner skulle hållas friska och sista skulle vara att jag ska få göra många roliga saker tillsammans med vänner och familj

SvaraCitera