sandersson:
Jag tycker analsex är äckligt. Bajs är i analen. Snoppen är i analen. I analen är det bakterier. Det luktar bajs i analen. Snoppen luktar bajs. Bajs är äckligt.
Man ska inte ha analsex om man har bajs i analen.
Då blir det garanterat äckligt. Men om man är fräsch och inte har diarre-bajs så är det helt bajs och luktfritt.![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Admal:
Man ska inte ha analsex om man har bajs i analen.
Då blir det garanterat äckligt. Men om man är fräsch och inte har diarre-bajs så är det helt bajs och luktfritt.
Men hur kul är det om tarmen är tömd då? -.-
Vill att min flickvän ska vara full hela tiden, så hon kanske kan få baksug någon gång!
Damn vad hett! <3
Ilikepieee:
en hur kul är det om tarmen är tömd då? -.-
Vill att min flickvän ska vara full hela tiden, så hon kanske kan få baksug någon gång!
Damn vad hett! <3
Men då är det säkert bättre att äta ärtsoppa och råa ägg innan, och kanske även några cheeseburgare.
Var även noga med att inte använda kondom så du är säker på att du får in lite slembaj under förhuden!
Admal:
Var även noga med att inte använda kondom så du är säker på att du får in lite slembaj under förhuden!
Använder aldrig kondom där! 🙂
Vad exakt är baksug förresten? Har hört ordet flera gånger tidigagare men aldrig fått förklarat vad det är.![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Ilikepieee:
Använder aldrig kondom där! 🙂
Samma här. Finns ingen risk att bli gravid direkt...
Admal:
Vad exakt är baksug förresten? Har hört ordet flera gånger tidigagare men aldrig fått förklarat vad det är.
När killen plötsligt helt drar ur kuken ur analen så kommer det in luft som pressar ut avföringen på något vänster.
Du sprutar bajs med andra ord.
Det låter riktigt vidrigt. Klart man vill vara med om det.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Admal:
Det låter riktigt vidrigt. Klart man vill vara med om det.
Rätta takter! ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Ilikepieee:
Rätta takter!
Jag ska ta upp det med min tråkiga pojkvän, som bara vill ha "vanligt" analsex utan bajs.
Det får det bli ändring på!
Admal:
Jag ska ta upp det med min tråkiga pojkvän, som bara vill ha "vanligt" analsex utan bajs.
Det får det bli ändring på!
Usch, han verkar vara rena rama bibliotekarien.
Tycker du ska bjuda magen på lite lavemang innan också! 🙂
Visst kan man uppleva att analsex gör ont.
Men faktum är att om man gör det rätt kan det vara skönare för tjejen än för killen.
Fsysiskt är skillnaden inte jättestor för killen. Visst kan det kännas skönare psykiskt.
För kvinnan (om det är skönt) är det en hela annan känsla än vaginaltsex.
Att säga att alla kvinnor hatar analsex och bara gör det för killens skull är falskt, men naturligtvis är inte inte heller sant att alla kvinnor gillar det.
Till exempel: Många säger att oralsex är så himla bra för att göra tjejen tänd, ja på många säkertt, men långt ifrån på alla.
Man kan inte generalisera så mycket.
HighParadise:
Frågad en kille engång om han ville ha en gurka uppkörd, men han förstod inte riktigt kopplingen.
Riktiga män skulle gå med på det^_^
OM det nu är dom som tvunget vill ha analsex.
sloganizer:
Tycker någon tjej därute som har haft analsex, att det är skönt? Gör det inte bara ont?
Det gör inte ont om killen vet vad fasiken han sysslar med, då är det jäkligt skönt ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Men om det är tvärtom, att han är ute å cycklar, då kan man få bestående men för livet och det är mer smärta/obehag än något tändande.![]()
Ja, inte speciellt skönt. Varken eller typ. Gör inte ont heller, om killen lyssnar och gör rätt då.