Aviseringar
Rensa alla

amfetamin

metoden:

Jag föredrar den naturliga drogen.

Peyote?

Spikklubba?

SvaraCitera

Maxwinner:

svampar?

grodor?

Nej jag käkar cola det är väl naturligt?!?!?

SvaraCitera

Knothole:

Palla droger. [tired]

Ja, det är inte speciellt jobbigt.

Knothole:

Korkat oavsett [y]

För att? Motivera.

Knothole:

Ja, det är ganska relevant att aldrig låta sig bli så jävla korkad. [smile]

[crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej har inte jag märkt..jagmärker bara att det kittlar i benen och armarna, och förra gången fick jag frossa jagrös i hela kroppenmen det var skönt. hade tagit 3 linor.

SvaraCitera

Jag vet inte varför.

SvaraCitera

Ett järnrör ska du ha i huvett ditt svin
För detta är inte amfetamin

SvaraCitera

Maxwinner:

apoteket äger.

måste bli diagnosticerad med adhd..

SvaraCitera

LightInDarkness:

kroppen säger ifrån för att den inte vill ha skiten

[y]

SvaraCitera

stickat:

hur kommer det sig att man spänner käken hela tiden när man tagit amfetamin? torr i munnen lr ticks?

Man får muskelspänningar, vilket kan leda till ledvärk, att man "tuggar" hela tiden o tics.

SvaraCitera
Ämnesstartare

muskelspänningar i sig kan jag inte svara på vad det kommer ifrån men igenom att äta koppar zink eller järn piller innnan kan man reducera dom, kommer inte ihåg exakt men tror det är koppar finns på apotek eller hälsokost 500mgare käkspänningar får man av allt (mer eller mindre) som släpper ut seretonin o dopamin ex. e, tjack, kola, meth, meph, metylone osv osv listan kan göra alldress för lång

SvaraCitera

Föredrar det pga det. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Ja, det är ganska relevant att aldrig låta sig bli så jävla korkad.

Inte större skillnad än att dricka en flaska vin med en nära vän..
[rolleyes]

Man kan ta amfetamin utan att punda 1 vecka i sträck
-

Amfetamin är riktig trevligt, man snöar lätt in sig på något och timmarna flyger lätt förbi - konversationer på tjack är riktigt fint, när båda parter snöar in sig och koncentrerar sig på snacket [smile]

SvaraCitera

helloworld:

muskelspänningar i sig kan jag inte svara på vad det kommer ifrån men igenom att äta koppar zink eller järn piller

Magnesium motverkar muskelspänningar. Äter magnesiumpiller själv för jag lider av muskelspänningar, ännu mer på centralstimulanter ofc.

SvaraCitera
Ämnesstartare

knark är jätte dåligtt
man får dålig hälsa osv
sen är det farligt finns många som DÖTT
av knark..... viste ni att många dör av att bara knarka en gång?!?

sluta med knark för ni kommer dö av det..

[n][n][n][n][n][n][n]

lär er ha roligt utan Knark eller klarar ni inte det [bigsmile] själv görjag dett

om ni vil ha hjälp att sluta så kan ni hjärna PMA mig jag har tips

SvaraCitera
zIGGE

NUJÄVLARR:

Du riktar typ all din energi på något, å då brukar det bli så, vissa tuggar, vissa gnisslar, vissa spänner, vissa spänner knytnävarna osv.

inte pga amfetamin. Det ligger någonting i att käkarna spänns, man gör det medvetet, det är ett litet mysterium. Det händer ofta med andra liknan centralstimulanta droger också.

SvaraCitera