Aviseringar
Rensa alla

Alltså jag har blivit fett nojjig med min teori angående 2012...

Ämnesstartare

Angelize:

Har DU upplevt mer otur det här året 2010?

Nä inte mer än det brukar vara.

Angelize:

Tror människan dör ut innan 2012 inte jorden

Har också hört det där. Men för ett tag sedan så hörde jag också någon grej om att alla som tog svininfluensa sprutan kommer att dö 2012 (det är inget jag tror på!). Jag tror inte heller att jorden går under eller att människorna skulle dö ut just det året.

SvaraCitera

dazed_and_confused:

Vi kommer att dö av en överdos av giftig jävla Idolmusik.
Det blir upplopp på gatorna när folk inser att dem 7 år i rad har fått fram 5 likadana artister med samma låtar, gatustenarna ska flyga i vackra bågar.

Helt Klart! 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan sa ju aldrig indianerna att jorden skulle gå under. Deras kalender räckte bara till 2012, och då skulle jorden återfödas.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, jäklar vilken vetenskaplig teori. [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Har DU upplevt mer otur det här året 2010?

Egentligen så har jag upplevt tur men mycket konstigheter och ovanligheter har uppkommit... Övedrivna tecken (om man nu tror på det - tvivlar sj).

SvaraCitera

Angelize:

JORDEN kommer inte gå under

Jag vet inte det jag. Om det blåa vinner valet så vet man aldrig vad som kommer hända fyra år framåt.. [ops]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bjuder alla er på pizzzza om jorden går under!

Men seriöst! Ta och kolla denna lista!

http://hem.passagen.se/robbano/domedag/

Jorden tycks redan gått under ett par hundra gånger.

Otur? Nej, jag tycker bara vädret har blivit sämre under sommrarna de senaste 5 åren. Förrut var det ju typ jämt fint väder som jag minns det.. Nu får man ju vara glad om 2 veckor under sommaren är fin.

Och att alla planeter lägger sig i en lång rad som indianerna eller nått förutsådde betyder ju inte att jorden kommer rasa samman 2012.

Almenakan maja indianera skapade går ut i slutet av december 2012, för att de trodde jorden skulle gå under. Min teori är att den som skrev almenackan blev så jävla trött av att skriva så för att underlätta sitt jobb kom han på att jorden skulle gå under. [cheers]

SvaraCitera

FlashTox:

Almenakan maja indianera skapade går ut i slutet av december 2012, för att de trodde jorden skulle gå under. Min teori är att den som skrev almenackan blev så jävla trött av att skriva så för att underlätta sitt jobb kom han på att jorden skulle gå under.[cheers]

[y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad händer när vi går under? Kommer vi bara stelna till och typ.. dö? Någon som har svar på det? [rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Vad händer när vi går under? Kommer vi bara stelna till och typ.. dö? Någon som har svar på det? [rolleyes]

Men gaah du fattar väll att vi kommer träffas av en meteorit som spränger jorden på mitten och vi alla kokas i lava![n]
Vad lär sig ungar i skolan idag[no-no][zzz]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar när angelize trollar. Hon är så tardig för jämnan att man aldrig vet riktigt.

[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kridan:

Men gaah du fattar väll att vi kommer träffas av en meteorit som spränger jorden på mitten och vi alla kokas i lava!

kridan:

Vad lär sig ungar i skolan idag

Jadu, det kan man alltid undra..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Jadu, det kan man alltid undra..

Yepp..

SvaraCitera
strand

hela sketna jorden går under 2012 nojan kommer från mayakalendern för den tar slut 2012 men jorden går inte under då utan "en ny period av... upplysningsblahi blaha" kommer då, har läst en bok om den [wink] däremot har 2010 vart ett jävla år för mig jo, men 2011 kommer det lossna rejält!

SvaraCitera

noboundaries1:

ne ingen chans att Jorden går under inom de kommande 100 åren. Synd för jag skulle behöva lite spänning i min vardag[party]

Ingen chans? Haha, visst.

SvaraCitera