Aviseringar
Rensa alla

Allas vår mensdagbok

brukar tänka ngt snarlikt, att livmodern är arg för att det inte blev barn så nu måste kroppen bestraffas typ? 

SvaraCitera

Ständigt ska kvinnor straffas uhu

SvaraCitera

Tror det akuta p-pillret verkligen fuckade upp allt blöh. Vill inte bli överraskad med mens på ett olämpligt tillfälle nu när jag inte vet när den kommer

SvaraCitera

FUCKFUCKFUCK Gråter står inne på toan på tacobar just nu efter att ha ätit middag med bästis, blödde igenom mensskyddet och fick ställa mig mot en vägg med rumpan i vädret för att hon skulle kolla. En stor röd fläck över brallorna blev de

uhuhuuu

SvaraCitera
Haien

019linnea: Vill inte bli överraskad med mens på ett olämpligt tillfälle

019linnea:
FUCKFUCKFUCK Gråter står inne på toan på tacobar just nu efter att ha ätit middag med bästis, blödde igenom mensskyddet

Mycket glad

Hur gick det btw?

SvaraCitera

Haien:

Mycket glad

Hur gick det btw?

Det gick bra, var bara mindre kul att smyga därifrån med blodiga byxor och lämna mystiska fläckar i deras fotöljer 🙁

SvaraCitera
Haien

019linnea:

Det gick bra, var bara mindre kul att smyga därifrån med blodiga byxor och lämna mystiska fläckar i deras fotöljer 🙁

:/ Jobbigt det där med mens

SvaraCitera

Haien:

:/ Jobbigt det där med mens

Hjärtaminst sagt

SvaraCitera
Haien

Det är typ det enda dåliga med att vara tjej som jag kan komma på, om man bortser från den dåliga jämnställdheten i vissa fall...

SvaraCitera
Berit

Tänkte på mensskydd dagen efter - hello there

SvaraCitera
Berit

Har mensat som en tok och på tag 3 kom jag på att jag har ju faktiskt en menskopp
Fast inte jätteroligt att använda när man bara har kallvatten

SvaraCitera
PMR
 PMR

Har mens. Känslolivet är på topp :)))))

SvaraCitera

Har skitont idag Mycket glad 

SvaraCitera

Nu är den sen ett par dagar igen. Hatar att noja

SvaraCitera

019linnea:
Nu är den sen ett par dagar igen. Hatar att noja

Min var oxå sen den här månaden, lite irriterande då jag tycker det är jobbigt att gå omkring o vänta o inte veta säkert när den kommer...Förvirrad

SvaraCitera