brukar tänka ngt snarlikt, att livmodern är arg för att det inte blev barn så nu måste kroppen bestraffas typ?
Ständigt ska kvinnor straffas uhu
Tror det akuta p-pillret verkligen fuckade upp allt blöh. Vill inte bli överraskad med mens på ett olämpligt tillfälle nu när jag inte vet när den kommer
FUCKFUCKFUCK
står inne på toan på tacobar just nu efter att ha ätit middag med bästis, blödde igenom mensskyddet och fick ställa mig mot en vägg med rumpan i vädret för att hon skulle kolla. En stor röd fläck över brallorna blev de
uhuhuuu
Hur gick det btw?
Det gick bra, var bara mindre kul att smyga därifrån med blodiga byxor och lämna mystiska fläckar i deras fotöljer 🙁
019linnea:
Det gick bra, var bara mindre kul att smyga därifrån med blodiga byxor och lämna mystiska fläckar i deras fotöljer 🙁
:/ Jobbigt det där med mens
Det är typ det enda dåliga med att vara tjej som jag kan komma på, om man bortser från den dåliga jämnställdheten i vissa fall...
Tänkte på mensskydd dagen efter - hello there
Har mensat som en tok och på tag 3 kom jag på att jag har ju faktiskt en menskopp
Fast inte jätteroligt att använda när man bara har kallvatten
Har mens. Känslolivet är på topp :)))))
Har skitont idag
Nu är den sen ett par dagar igen. Hatar att noja
019linnea:
Nu är den sen ett par dagar igen. Hatar att noja
Min var oxå sen den här månaden, lite irriterande då jag tycker det är jobbigt att gå omkring o vänta o inte veta säkert när den kommer...
minst sagt