Ice:
Ja 1992 då var han 40. Självklart det är möjligt.
Oj då var han 45 tillochmed när de körde det introt. Då behöver jag iallafall inte känna dåligt samvete att jag inte tränat på snart en vecka. Det finns tid 🙂
90-talet som var så mysigt!
Stekarn:
Bror, man fick röka inomhus även under 90-talet.
D var en annan stämning under 50-t, och arbetslösheten var nästan i botten. Idag är det enbart raketforskare, folk i ägarens stora släkt eller 15-åriga flickor som får arbete på ICA.
Inte för att jag vill arbeta med dessa, men aaa
Too:
Haha får mig att tänka på flera saker som var populära då
hahahha
Minns att jag och min tjejkompis alltid var med när hennes lillebror lekte med sin furby :$Bädda in o gosa me den :$ ja kmr ihåg att ja satt o läste ur nå böcker när dom låg i sängen o låtsades få den att somna elr nått
och hon hotade mig alltid med att ja aldrig fick berätta för någon att vi lekte med furby pga 10 år(elr ah vi var väl någonstans mellan 9-11 iaf?) o sånt fick man inte hålla på med när man va så gammal

tror att vi gillade de mer än hennes lillebror :$
![]()
Too:
Hahah ja precisJa men tror att de svarta var vanligast. Haha de finns säkert att få tag på någonstans
mm har bara sett svarta. har kvar mitt svarta.
Fasiken:
hahahha
Minns att jag och min tjejkompis alltid var med när hennes lillebror lekte med sin furby :$Bädda in o gosa me den :$ ja kmr ihåg att ja satt o läste ur nå böcker när dom låg i sängen o låtsades få den att somna elr nått
Hahah fast jag tyckte de var ganska läskiga. Typ föreställde mig att de skulle börja leva och göra saker medan folk sov.. 

Too:
Hahah fast jag tyckte de var ganska läskiga. Typ föreställde mig att de skulle börja leva och göra saker medan folk sov..
haha mm 😛
ja skämtade alltid om att hälla vatten på den så de blev en massa gremlins 🙁 gud va hennes lillebror grät varje gång ja skojade om det 

(sjukt lik ..vad den nu kallas i gremlins)
fast ah de var väl från gremlins dom fick idén kanske :$
minns inte riktigt vad furbys kunde göra :$
Men kunde dom inte stänga ögonen o sånt? röra på munnen osv?
elr e de nått jag sett på senare år hos släktingar kanske 😮
Stekarn: Ja så kan man ju se det! Om vi inte levt tidigare liv under alla sekler och sen att vårt nästa börjar nån gång på 2100-talet. Man kan alltid spekulera 🙂
Jag vet... Haha men de där var faktiskt bra tanke sätt!
Fasiken:
minns inte riktigt vad furbys kunde göra :$Men kunde dom inte stänga ögonen o sånt? röra på munnen osv?
elr e de nått jag sett på senare år hos släktingar kanske 😮
Är inte riktigt säker heller men tror de kunde prata och blinka, kanske röra öronen också 
S3ON:
D var en annan stämning under 50-t, och arbetslösheten var nästan i botten. Idag är det enbart raketforskare, folk i ägarens stora släkt eller 15-åriga flickor som får arbete på ICA.![]()
Inte för att jag vill arbeta med dessa, men aaa
Vill du arbeta alls?