Aviseringar
Rensa alla

åh saknar 90-talet <3

Ämnesstartare

Ice:

Ja 1992 då var han 40. Självklart det är möjligt. Glad

Oj då var han 45 tillochmed när de körde det introt. Då behöver jag iallafall inte känna dåligt samvete att jag inte tränat på snart en vecka. Det finns tid 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

90-talet som var så mysigt!
1000256_10201249981305892_1172387886_n.j

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Bror, man fick röka inomhus även under 90-talet.

D var en annan stämning under 50-t, och arbetslösheten var nästan i botten. Idag är det enbart raketforskare, folk i ägarens stora släkt eller 15-åriga flickor som får arbete på ICA. Rodnar   
Inte för att jag vill arbeta med dessa, men aaa  

SvaraCitera
Too
 Too

Stekarn:

Freestyler ja, det är den sjunger "Rakkamackafån" och absolut inte nåt annat va?

Hahah ja precis Blink

ply:

wow, fanns halsbanden i olika färger?! vill ha. 

Ja men tror att de svarta var vanligast. Haha de finns säkert att få tag på någonstans Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: 90-94 var bäst

89-95 var king resten sög

SvaraCitera
Ämnesstartare

Too:
Haha får mig att tänka på flera saker som var populära då 

Furby.jpg

hahahha 
Minns att jag och min tjejkompis alltid var med när hennes lillebror lekte med sin furby :$Bädda in o gosa me den :$ ja kmr ihåg att ja satt o läste ur nå böcker när dom låg i sängen o låtsades få den att somna elr nått 

och hon hotade mig alltid med att ja aldrig fick berätta för någon att vi lekte med furby pga 10 år(elr ah vi var väl någonstans mellan 9-11 iaf?) o sånt fick man inte hålla på med när man va så gammalRodnarHjärta

tror att vi gillade de mer än hennes lillebror :$

SvaraCitera
Ämnesstartare

1280px-Pog_Collection.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Too:

Hahah ja precis Blink

Ja men tror att de svarta var vanligast. Haha de finns säkert att få tag på någonstans Galen

mm har bara sett svarta. har kvar mitt svarta.  

SvaraCitera
Too
 Too

Fasiken:

hahahha 
Minns att jag och min tjejkompis alltid var med när hennes lillebror lekte med sin furby :$Bädda in o gosa me den :$ ja kmr ihåg att ja satt o läste ur nå böcker när dom låg i sängen o låtsades få den att somna elr nått

Hahah fast jag tyckte de var ganska läskiga. Typ föreställde mig att de skulle börja leva och göra saker medan folk sov.. Söt

f326de04fa186bd9841b2199222368cfa1705a66

SvaraCitera
Ämnesstartare

Too:

Hahah fast jag tyckte de var ganska läskiga. Typ föreställde mig att de skulle börja leva och göra saker medan folk sov.. Söt

f326de04fa186bd9841b2199222368cfa1705a66

haha mm 😛

ja skämtade alltid om att hälla vatten på den så de blev en massa gremlins 🙁 gud va hennes lillebror grät varje gång ja skojade om det CoolLedsenHjärta
(sjukt lik ..vad den nu kallas i gremlins)

SvaraCitera
Ämnesstartare

fast ah de var väl från gremlins dom fick idén kanske :$

SvaraCitera
Ämnesstartare

minns inte riktigt vad furbys kunde göra :$

Men kunde dom inte stänga ögonen o sånt? röra på munnen osv?

elr e de nått jag sett på senare år hos släktingar kanske 😮

SvaraCitera

Stekarn: Ja så kan man ju se det! Om vi inte levt tidigare liv under alla sekler och sen att vårt nästa börjar nån gång på 2100-talet. Man kan alltid spekulera 🙂

Jag vet... Haha men de där var faktiskt bra tanke sätt!

SvaraCitera
Too
 Too

Fasiken:
minns inte riktigt vad furbys kunde göra :$

Men kunde dom inte stänga ögonen o sånt? röra på munnen osv?

elr e de nått jag sett på senare år hos släktingar kanske 😮

Är inte riktigt säker heller men tror de kunde prata och blinka, kanske röra öronen också Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

D var en annan stämning under 50-t, och arbetslösheten var nästan i botten. Idag är det enbart raketforskare, folk i ägarens stora släkt eller 15-åriga flickor som får arbete på ICA. Rodnar   
Inte för att jag vill arbeta med dessa, men aaa  

Vill du arbeta alls?

SvaraCitera