Aviseringar
Rensa alla

9 frågor till tjejer

1. Ålder??
16

2. Är du nöjd med din kropp ?
Mjo, det är jag väl.

3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
Det skulle jag väl, men kommer inte på vad just nu..

4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
Ja, det är jag faktiskt. [cute]

5. Är du nöjd med ditt kön?
Japp.

6.Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
Ja, jag rakar.

7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
Brukar inte kolla efter, men det tror jag nog.

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Mja, brukar nog inte jämföra. Upplever min kropp som helt okej när jag väl kollar på någon annan.

9. Torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Haha, jo det brukar jag nog göra. I alla fall om det blir riktigt blött. [bigsmile]

SvaraCitera

1. Ålder?? - Strax 17
2. Är du nöjd med din kropp ? - Kan man väl inte säga, men är inte helt onöjd heller
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? - skulle vilja bli av med mina extrakilon, särskilt min stora mage ^^
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? - Ja absolut, skulle inte skada med större då jag inte direkt har nån klyfta, men annars helt nöjd
5. Är du nöjd med ditt kön? - Hm, I guess so..
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? - Ja, föredrar helrakat
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? - Brukar inte varken prata om det eller kika i duschen, så jag vet inte
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar - omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? - Ibland, men det är så deprimerande att jag försöker undvika
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) - Ja

SvaraCitera

1. Ålder - 14-26

2. Är du nöjd med din kropp ? - Kan man väl inte säga, men är inte helt onöjd heller

3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? - Stort fluffigt hår istället för det jag har nu [cute] större badonka-donk också kanske [blush].

4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? - Storleken? Ja, mycket nöjd [smile].

5. Är du nöjd med ditt kön? - Eh... vet ej hur det är för killar.

6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? - Ja, föredrar helrakat

7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? - Brukar inte varken prata om det eller kika i duschen, så jag vet inte.

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar - omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? - Nej inte direkt.

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) - Ja

Skrattade åt den sista frågan [crazy]

SvaraCitera

1. Ålder?? 17
2. Är du nöjd med din kropp ? Sådär
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Ja
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? alla vill väl ha större än dom har.
5. Är du nöjd med ditt kön? Jorå
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Yes
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ja, det tycker jag allt
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Smal ;P
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Ja, det klart 😛

SvaraCitera

1. Ålder??
13
ja

störe tuttar

nej

ja

6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
nej

nej

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andra
ja

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
nej

SvaraCitera

1. Ålder??
13
ja

störe tuttar

nej

ja

nej

nej

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andra
ja

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
nej

SvaraCitera

1. Ålder?? 15
Ganska. Har jävligt fin kroppsform iaf!
Såklart.
Om dem är kalla ja, varma nej!
Nja. Carecare.
Ibland. Klipper det hellre.
Inte alls.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Nej. Egentligen inte.
Ja. Alltid.

SvaraCitera

Men varför i helvete rakar sig alla för? Sluta med det! [mad]

SvaraCitera
gawyn

alltså. sista frågan känns väldigt missplacerad....eller kanske de övriga 8....

SvaraCitera

1. Ålder?? 14, snart 15

2. Är du nöjd med din kropp ? Njae sådär

3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? håret, kinderna, vikten och låren.

4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? jarå

5. Är du nöjd med ditt kön? jao

6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? nope, inte om det verkligen inte behövs.

7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Jag vet inte om de har rakat elr inte..

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Det händer väl ibland. det brukar bero lite på vilket humör jag är på, men jag försöker hålla mig lite självsäker.

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Ja, ibland, oftast.

SvaraCitera
joddla
Ämnesstartare

1. Ålder??

SvaraCitera

1. Ålder?? 18
2. Är du nöjd med din kropp ? sådär
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? jo
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? ja
5. Är du nöjd med ditt kön? yes
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? rakar allt
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? ja absolut
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? jo det gör man... oftast så mår jag dåligt över min kropp om jag jämnför mig själv med andra, därför försöker jag att undvika det.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) nej haha

SvaraCitera

1. 16
2. ja, sådär
3.Större pattar är aldrig fel.
4. sådär
5.ja
6. ibland när ja orkar
7.nej
8. nae
9. ja

SvaraCitera

Tänkte gnälla men såg att jag redan gjort det i somras [crazy]

SvaraCitera

1. Ålder?? 15
2. Är du nöjd med din kropp ? ja
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? nej
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? ja
5. Är du nöjd med ditt kön?ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? ibland
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? ja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? nej
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)nej

SvaraCitera