Aviseringar
Rensa alla

14 år, vill få första gången överstökad

mörknäs:

jag menar, vill man ha ett vettigt sexliv så är ju det sämsta man kan göra att bara gå och vänta.

fast jag tyckte inte det lät så vettigt att åka och träffa nån från internet som hon inte alls känner och som dessutom har flickvän..
verkar ha alla förutsättningar för att kunna bli riktigt kasst.

SvaraCitera

Majsmollie:

fast jag tyckte inte det lät så vettigt att åka och träffa nån från internet som hon inte alls känner och som dessutom har flickvän..
verkar ha alla förutsättningar för att kunna bli riktigt kasst.

ja, om man är ute efter ett givande förhållande. inte om man är ute efter sex. då påverkar det väl inte särskilt mycket.

SvaraCitera

självmordsblond:

hej. jag är en 14, snart 15, årig tjej

hehe nice, du kanske skulle träffa mej istället?[wink][wink][wink]

SvaraCitera

självmordsblond:

jag kan inte "penetrationsonanera", för att det gör så jävla ont med ett(!) finger. jag kan inte ens ha tampong, så ont gör det. så det är väl inte så konstigt att jag mest vill få första gången överstökad? jag vill ju ha BRA sex sen.

Ge upp, ta det sedan!

SvaraCitera

Du kommer få ont om du spänner dig vilket du lär göra om du är med någon du inte känner... Jag säger såhär vänta tills du träffar någon seriös och är trygg med den personen så kommer du känna dig trygg=mindre smärta. Dessutom så är det bättre. Hehe. Mindre slampigt, eyy? [wink]

SvaraCitera

självmordsblond:

hej. jag är en 14, snart 15, årig tjej. det är så att jag har pratat med en kille i nästan precis ett år nu, på msn. det

nu blir jag kåt ju fan va sexigt. själv har jag aldrig sett en kåt tjej i klasseen jag är 14 o ett halvt i kankse ska ha det [crazy]

SvaraCitera
Papper

Jag tycker det är fel om du har sex med honom, då är han ju otrogen mot sin tjej...

SvaraCitera

Hur ska du kunna ha sex med honom tror du , om du inte ens får in ett finger knappt?

SvaraCitera

Det är bara och köra på. Kommer ju inte göra mindre ont för att du väntar. Kanske det inte gör ont alls, det varierar nog från person till person.

SvaraCitera

Vänta tills du hittar någon du lär känna och litar på och som inte redan har tjej. Ligg inte med honom. Slut på mina råd.

SvaraCitera

självmordsblond:

ch det är obvious att han är tänd på mig. trots att han har sagt att han har en flickvän.

självmordsblond:

jag vet att det kommer vara dåligt för att jag vet att det kommer göra jävligt ont.

skit vad konstig du är tjejen!
Är du så kåt att du tänker kanske förstöra hans förhållande för din egen vinning skull??

Och sen min pojkvän som jag har nu han tog min oskuld men det gjorde inte ont alls...du har säkert bara hört att det ska göra ont men fakta är att om du läser lite kan du hitta sätt att göra så att det inte gör ont......mitt första var långt i från dåligt det var det underbart!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill att första gången inte ska suga kan du ju alltid ta och öva lite med dig själv genom penetrationsonani även om du tycker att det gör ont! Tack vare det var första gången för mig helt underbar utan några smärtor alls och det känns så jävla skönt att jag inte behöver minnas min första gång som någonting dåligt.

SvaraCitera

självmordsblond:

jag känner mig mogen and all that shit.

Du är inte mogen innan du lär dig svenska. [no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

självmordsblond:

jag kan inte ens ha tampong

och ska knulla?

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera